Powered By Blogger

onsdag 30 november 2011

Nu är utlottningen avslutad och en vinnare är dragen


Såklart att ni hade rätt, visst är det von Benzo som ligger bakom plattan som jag var ute och fiskade efter i min lilla utlottning av just deras högaktuella cd.


Vilket alla som gissade hade svarat rätt på och därför hamnade samtliga namn på lappar som sedan blandades och landade i den här skålen.



Varje lapp preparerad med ostbitar. Det godaste Muffin Rubin vet och därför blev det hon som fick välja vinnare. Och hon tog sin uppgift på stort allvar…




… då hon blandade runt bland pappersbitarna ett par extra varv, nosade och bökade runt bland dem länge innan hon bestämde sig och kastade ut en…


… rafsade upp den i ett flygande fläng för att komma över den attraktiva ostbiten, och man därmed börjar ana vilket namn som därmed skulla stå som vinnare…



… och som synes så blev det fina Odd Me som vann skivan. Massa Grattis till dig!!! Jag postar den till dig imorgon. Massa tack till er andra som var med och tävlade, tyvärr har jag bara en platta :o( Men ett gäng kramar får ni allihop!

5 kommentarer:

  1. Grattis! Mycket värdig vinnare:) Kram

    SvaraRadera
  2. Jiiippppi!! Åh vad glad jag blir! Tack Muffin Rubin! Och Tack fina Josanne för utlottningen! Den åker rätt in i skivspelaren när den kommer hit :)) Ha det gott och Massor med kramar

    SvaraRadera
  3. Grattis Odd Me och sötnöt-Muffin hon tog det på allvar det syns =)

    SvaraRadera