Powered By Blogger

fredag 4 november 2011

Om att ha lyckats glömma sin mobil hemma

Det händer aldrig. För jag kan strunta i att kolla om jag har pengar, pass eller husnycklar… men mobiltelefonen går aldrig att bortse från när jag packar väskan inför mina varanden utanför boningen. Men idag hade den lyckats lura mig fullständigt och stannat kvar på hemmaplan, när jag, mr Make och phalenérna begav oss iväg på utflyktsstråket. Och typiskt nog låg även makens telefon kvar hemma… Så det blev inte en enda bild för mig att kunna kasta in här nu… Tur då att vi ska ut och fylla på alkoholförrådet om en liten stund = åka båt… :o) så då kan det ju i alla fall bli en dagensbild senare… Så Kram till dess!

2 kommentarer:

  1. Finaste Josanne!
    HUR tvättar du din Drama Coat för att bevara den SÅ fin????
    //Sanna

    SvaraRadera
  2. Sanna: pinsamt nog så har jag faktiskt inte tvättat den än… men jag klurar på hur jag ska göra för den behöver verkligen en liten uppfräschning… Kanske att jag kastar ut en fråga om de här, till de som har tvättat sina och vet. Håller tummarna att man slipper kemtvätt… :o) Kram!

    SvaraRadera