Powered By Blogger

torsdag 17 november 2011

Någon som är intresserad av denna?


Klänning från Versace by HM. Köpt idag. Korkat nog så såg detta blindstyre fel på storleken och fick med sig en storlek 34 hem. Joråsåatt… Passar en 36:a också… men inte en 38+… :o) Den är finare i verkligheten än på bild men jag lyckades inte ta några vettiga foton på den själv. Dock är den på HMs sida med den svarta bakgrunden mer överensstämmande med verkligheten (fast den bilden lyckades jag inte ladda ner).
Den kostade 699:- så det + porto är vad jag vill ha för den. Tänkte att jag kollar med er först eftersom allt är slutsålt. Annars åker den tillbaka till butiken imorgon.

Återkommer med bildbevis på det andra som vi lyckades roffa idag och som kommer att få stanna… Men först vovvenad och lite hushållsfix. Så Kram för nu!

3 kommentarer:

  1. Ååå, den vill ju jag ha ju!!! Borde väl passa mig?

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vivvi: var det den du ville ha? I så fall är det ju ganska komiskt. Borde absolut passa dig, för visst är du 0-1? Den är din om du vill ha den. Kram!

    SvaraRadera