Powered By Blogger

onsdag 15 februari 2012

8 Mollysar till salu – några ”nya”, några på rea

Så har det blivit dags igen, att gräva lite i Mollyroben så att jag ska få plats med det jag redan har. För just nu hänger det plagg utanpå garderoben också och det känns lite sådär att ha så mycket, speciellt som jag långt ifrån använder allt… 
Den här gången tar jag produktbilder till hjälp, trist men det får bli så eftersom ljuset ständigt sviker och därmed hindrar mig från att ta egna bilder. Men jag fixar såklart fram egna foton under morgondagen om någon vill ha sådana mailade.


1. Up-to-me-ism strap dress, dark powder i storlek 3. Hur gärna jag än vill så är jag sorgligt nog inte ett med den här färgen :o( Den är köpt på Tradera i nyskick och endast provad av mig. Nypris: 3499:- Mitt pris 1750:- = SÅLD


2. Hookup s/s dress, indigo, storlek 3. Denna sidenklänning/tunika har jag köpt av en tjej som använt den en enda gång. Själv har jag haft den vid ett par tillfällen men den är i superbra skick. Nypris: 2999:- Mitt pris: 1350:-  = SÅLD


3. Opulent blouse, vintage chalk i storlek 3. Helt underbar men tyvärr lite för stor för att jag ska trivas i den. Kan tänka mig att swappa den till en storlek 2, i denna färg eller den grå. Annars till salu. Nypris: 2299:- Mitt pris 1250:- = SÅLD


4. Full emb smock, grön. Storlek 1, stor i storlek. Köpt begagnad i superfint skick, bara använt den själv en gång. Pris: 750:- = SÅLD


5. Odd Molly wrap från äldre kollektion, storlek 2. Väldigt ovanlig färg som går åt det ljusrosa hållet. Köp på Tradera i fint skick, aldrig använd av mig. Pris: 750:-



6. Art silk tunic, velvet storlek 2. Normal i storlek. Med pärlorna framtill som på bilden. Väldigt sparsamt använd. Tags finns och skickas med. Nypris runt 2500:- Mitt reapris: 950:- = SÅLD



7. One silk wrap tunic, apricot storlek 2. Normal i storlek. Köpt på Tradera i nyskick. Tags finns och skickas med. Mitt reapris: 700:- 



8. Home stretch skirt, vintage deep blue storlek 2. Stor i storlek. Superfin jeanskjol men tyvärr inte på mig, hur mycket jag än hade önskat det. Nypris 1499:- Reapris: 750:- = SÅLD

Skriv en kommentar här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com om ni är intresserade av något av plaggen. Först till kvarn gäller. 

Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 55 kronor. Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Dessutom blir de strukna innan jag skickar iväg dem. Hör bara av er om ni undrar något mer eller vill se fler bilder så fixar jag det imorgon förmiddag när ljuset förhoppningsvis är lite bättre. 

Jag är inte omöjlig med priserna men skambud undanbedes vänligen. Kram! 

19 kommentarer:

  1. Hej! Vet att du äger/ägt en rosa Odd Mollt T88 dress i pink. Hur är den i storlek? Normal, liten eller stor?
    Mvh Viktoria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är stor i storlek. Jag har storlek 1 i min. Lycka till. Kram!

      Radera
  2. Åh, nr 1 är jag intresserad av/K

    SvaraRadera
  3. Vill köpa kjolen som jag haft, sålt och ångrat sedan :) Mailar senare. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller den till dig så hör av dig när du kan no stress. Kram!

      Radera
  4. Tack Josanne!! Vill du sälja din till mig?
    min mail: rojven@hotmail.com
    Kram Viktoria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan jag tänka mig. 950:- inklusive frakt, vad säger du om det? Kram!

      Radera
  5. Jag mailar dig! Så det är rätt plagg! OK??

    SvaraRadera
  6. Inte vad du önskar, men tänkte ändå säga om du vill ha en Opulent blouse, vintage chalki st 2 så är min det, använd 2 ggr. Har försökt sälja den enbart för att den är för stor till mig, jag behöver en 1a!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojoj... jag vill ju superdupergärna slå till på din. Men! Känner att jag måste få sålt min egen först i så fall, eller lite mer annat... Men skulle jag göra det så hojtar jag direkt och ser om du har den kvar. Ok? Kram!

      Radera
  7. Hmm, typiskt jag är sen idag att titta in hos er bloggare.. Två är redan reserverade o en är i fel storlek. Fast plånboken blir förstås glad! Många finingar du säljer! Håller på i sakta mak o ger plats åt lite nytt. Lycka till med försäljningen! Hoppas du är lite piggare idag..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Typiskt. Men tur för plånboken som du säger. Jag kommer att sälja lite mer så om det är något speciellt du vill ha av det jag har, finns i mitt bildspel här på sidan, så får du förstatjing. Bara för att du är en så underbar du! :o) Kram!

      Radera
  8. här scrollas snabbt förbi detta frestande inlägg och jag vill egentligen bara meddela att du har MAIL!! :) klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då hojtar jag in och kollar där så vi ses snart i mailen istället. :o) Kram!

      Radera
  9. Sanna: Jag kunde inte ta bort bara din mailadress jag fick ta bort hela din kommentar. Up-to-me-ism är såld, har glömt att ändra, sorry för det. Hoppas du hittar den någon annanstans istället. Kram!

    SvaraRadera
  10. hej hopp, har mejlat dej om Opulent blouse/K

    SvaraRadera
  11. ja är jätte intresserad av nr 6. kan du tänka dig sänka lite då min ekonomi inte riktigt tillåter den summan denna månad. Maila mig gärna på fransson.81@hotmail.com tusen tack

    SvaraRadera