Powered By Blogger

måndag 13 februari 2012

Just nu: lektion i att blogga...

... och då får det ju bli ett inlägg här. Eftersom skapandet av min andra blogg...


... en helt annan, som INTE kommer att putta denna i graven, går i slowmotion och hakar upp sig konstant. För jag ville leka lite hightech och kastade mig in i wordpress istället för att fortsätta leka med min trotjänare Blogger. Idiotide eftersom teknik + jag = ett gigantusskämt! Ni som har lite smartare gener i blodet: är det någon skillnad så det är värt att tampas vidare eller ska jag skippa Wordpress och anlita min vän Blogger även i detta ärende? See you! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Haha! Jobba på! Och angående wordpress, ingen som helst aning, jag som knappt förstår på mig på blogger...

    Hårsvallskram

    SvaraRadera
  2. Har aldrig testat wordpress men det är väl bra att kunna båda :) Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har ingen som helst erfarenhet av Worldpress men skulle jag starta en ny blogg skulle jag nog välja typ det för det är ju alltid kul med ny teknik. Sen säger jag som jag sagt förut, använd Windows Live Writer så kan du ha din blogg vart du vill men använder ett och samma verktyg. Du kan t om koppla fler bloggar till den. Du väljer bara till vilken du vill publicera inlägget :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Har ingen aning! Håller mig benhårt fast vid Blogger som jag i alla fall kan hjälpligt;)
    Snygga smygköp du har gjort förresten!! Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker du ska ge wordpress en chans, en vecka i allafall..:-D Och som Vivvi säger så kan man använda samma publiceringsverktyg till båda, windows lite writer.
    Lycka till och jag hjälper dig gärna.
    Kramar!!

    SvaraRadera
  6. TackTack för era kommentarer! Jag följer Lingons råd och ger wordpress en chans, mest för att det alltid är kul och bra och allt det där att lära sig lite nytt. Och kunskap är makt har jag hört... :o) Kram på er allihop!

    SvaraRadera