Powered By Blogger

fredag 10 februari 2012

Dagens & en våldgästande efterskolandejt

Det är ganska spännande egentligen. Att varje vardag kika i spegeln på skolan och där få se vad man har lyckats slänga på sig för stass i den stressade morgonyran. Idag var det denna spontanryckta som uppenbarade sig i glasrutan:


Ja inte helt tokig, kanske inte så vidare klockrent kombinerad ur ett så kallat färgsnyggoperspektiv heller, men det kunde varit värre... Tänkte jag. Och sedan tänkte jag att jag långt ifrån hade fått nog av de lovely damerna från lunchdejten...


... Rosen och Lingondarlingen. Så jag nosade helt enkelt upp dem igen och våldgästade dem under en fika. Sån är jag... :-) Take care och ha en bra kväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Tack för i dag! Jag har våldfört mig lite på elementskyddet för att komma åt att höja värmen till max hehe
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad roligt du fått (o tagit dig) tillfälle träffa Rosen o Lingonet!! Fina bilder på er!
    Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Såååå snygg dagens. Skit i färgmatchningen, ser toppen ut.

    Vad härligt ni verkar ha det därnere. Önskar jag kunde vara där med i helgen men hoppas ni får det alldeles, alldeles underbart

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Klart du var tvungen att fika lite med damerna också:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker också din stass är snygg. Den wrapen blir nog fin till allt. Kul att du fick träffa Lingonet och Rosen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kul med en date! :)
    Super snygg som alltid är du.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Kramar och vaddå våldgästa? :-D
    Tusen kramar!
    L

    SvaraRadera