Powered By Blogger

torsdag 16 februari 2012

Om det där med bokstäver – några hånfulla, några bra

Ganska komiskt med tanke på mitt förra inlägg om kommentarer... För sorry darlings, det kommer nog inte att bli bättre fart på mig i kommentarsfälten framöver, snarare tvärtom skulle jag vilja påstå... Det eftersom Blogger kommit med den här tjusiga varianten av ordverifiering i de bloggar som har sådan:


Ja jag är alldeles för trög för att klara av att göra skärmdumpar… heter det så förresten?... så jag får plåta av skärmen med dåligt resultat som följd… Här när jag var inne och terrade Linda G. Coola grisar hon lagt sig till med förresten… 

Men tillbaka till ämnet... för alltså hallå! Det är ju fan rena hånet mot halvblinda gammeltanter med den där ordverifieringen… för jag vet inte hur många gånger jag har knappat in fel när jag försökt kommentera, eftersom ögonen blir som pingpongbollar på tjack av dessa bisarra fyllebokstäver… 
En stil som jag dock kunde läsa, mycket tydligt och klart till och med, är denna:


Japp, mr Make har agerat paketuthämtare idag och det av resultatet av mitt rabattkupongskåta spontanklickade i måndags. För om man är på event och får goodiebags som svämmar över av schyssta erbjudanden om procent som dras av så måste man ju visa lite hövlighet och använda i alla fall någon av dem… Eller hur? Vad det är i paketet? En av de tre saker jag visade HÄR. Ni får gärna gissa… ;o) Annars visar jag imorgonkväll. Eller jag visar vilket som...
Nu dags att försöka sova, skoldag väntar. God natt & Kram. Kärlek & Respekt!

8 kommentarer:

  1. Nej fy för fasen! Jag har t.o.m. fått halva bokstäver ibland! Bevisa att du inte är en robot???Man behöver fan vara robot för att kunna läsa skiten! Jag väntar också paket från den svarta ballongen...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha... precis vad jag tänkte att man måste vara robot för att fixa att läsa mumbojumbon... hoppas de tar bort skräpet igen... :o) Du måste hojta sen om vad och hur ditt Blackballoonköp är... nyfiken... :o) Kram!

      Radera
  2. Hej!

    Skönt att jag inte är ensam, gav upp i en blogg som jag skrev ett litet inlägg hos.
    Kramar från Eva
    Ps Bra inlägg av dig och Hilde, ska fundera lite vidare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma, skönt att inte vara ensam, kände mig som värsta gammeltanten när jag inte såg och gjorde fel gång på gång... :o) Kram!

      Radera
  3. Godmorgon!
    Jag trodde först det var ett skämt eller något..tog mig en evighet innan det blev rätt. Hos någon gav jag upp precis som Eva, gick bara inte att se vad för pyttekrumilurer där stod..
    Elvira väckte mig idag, sov visst lite längre än vanligt!
    Ha en fin fredag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att få sova det behövde du säkert. Jag har också gett upp i någon blogg med den där nya dumma verifieringen... :o( Hoppas de tar bort den igen. Kram!

      Radera
  4. Ja det är svårt att se vad det står.
    Flygande saker på skärmen är jag inte så förtjust i; det blir för mycket att hålla reda på för mig. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite kaosigt blir det lätt med en massa farande grejer, men rätt kul också... Kram!

      Radera