Powered By Blogger

fredag 24 februari 2012

Dagens – som jag hoppas ska bli värsta turstassen

I förra inlägget pratade jag om ett nervösmoment. I förrgår dillade jag lite om ett telefonsamtal som jag skulle göra, kopplat till den praktikperiod som ingår i kursen jag just nu betar mig igenom. Jag ringde och fick tag på den jag ville få tag på. De båda sakerna är sammankopplade...
För idag, typ nu alldeles strax ska jag träffa den människan plus någon eller kanske några till. Om det där med praktik. Visserligen bara av kortare slag, som i fyra veckor, men i alla fall, det hade varit ett riktigt drömscenario att få ett ja på det idag. 
För det hade varit en praktik att verkligen se fram emot...Nervöööst!... Så ni får väldans väldans gärna hålla alla tummarna om ni har tid och lust… :o) Och delar av dagens stass, som jag då hoppas ska bli värsta turstassen, är:


Jag lovar att berätta för er vad det handlar om men inte riktigt än bara… Kram!

11 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig tjejen!

    Själv drar jag till LA nu! kram kram

    SvaraRadera
  2. Spännande; hoppas det gått som du önskar.

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blev ett ja. Du får berätta. Låter spännande. kram

    SvaraRadera
  4. Vi håller tummar, tassar och tår här! Lycka till! Kramar

    SvaraRadera
  5. Här håller vi 8 tummar, 4 tassar och alla tår för att det ska gå vägen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Håller alla tummar och fingrar för att det ska gå som du vill.
    kramar!

    SvaraRadera
  7. Hoppas stassen förde tur med sig. Blir oerhört nyfiken på varför jag har hållit mina tummar så att knogarna vitnat.

    SvaraRadera
  8. Tusen tack snälla ni!!! Men trots era superschyssta ansträngningar så vet jag fortfarande ingenting... :o( 2,5 timmars möte men ändå inget svar... :o( Först på måndag får jag veta kanske... :o( Fast ni är bäst, bara så ni vet! Kram!

    SvaraRadera