Powered By Blogger

söndag 26 februari 2012

Två dröm-Mollysar till salu

Jag har tänkt och tänkt och nu kastar jag ut dem här till försäljning innan jag hinner ångra mig igen. Två dröm-Mollysar, om ni frågar mig. Jag pratar om:

Nymph dress, dark cherry i storlek 2. Hur mycket jag än älskar den så förblir den bara hängande i garderoben, och jag tycker att den förtjänar ett bättre öde. Använd två gånger så i kanonbra skick. Tags finns och skickas med. Nypris låg på över 4000:- Mitt pris: 2700:- inklusive rek.frakt inom Sverige. = SÅLD/ A


Patchwork wrap tunic, mid apricot i storlek 3. Ytterst sparsamt använd och i superbra skick. Nypris 3200:- Mitt pris: 1750:- inklusive rek.frakt inom Sverige.

Om du är intresserad av någon av dessa eller undrar något mer så skriv en kommentar här under eller maila mig på oddjosanne@gmail.com.
Det var allt för nu, och för denna veckan.
See you imorgon. Peace out & Kram!

12 kommentarer:

  1. ja du om jag bara hade råd med Nymphen... =(

    SvaraRadera
    Svar
    1. :o( Mailar dig eller plingar imorgon. Kram!

      Radera
  2. Josanne, skall du verkligen sälja den röda?! Den vill ju jag ha men har såklart inga pengar.. Maken säger jag få låna av honom så länge. Finns den kvar till mig??! Kan betala imorgon isåfall.. Supertött ikväll..
    Å jag får vackert fortsätta m min T -auktioner, haha..
    Natti o kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut finns den kvar till dig! Jag håller den till dig såklart, så hörs vi. Ingen panik vännen. Kram!

      Radera
  3. Vill du sälja din rosa voile short dress?
    Mvh V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kanske, vad vill du ge för den i så fall? Kram!

      Radera
  4. Vilken stl har du på voilen?
    Maila mig på rojven@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har lite strul med att skicka mail just nu men den är storlek 2.

      Radera
  5. BEHÅLL NYMPHEN OCH STRUNTA I CEREMONY!!!
    DU ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VACKER I DIN NYMP DRESS - DU ÄR DEN JAG ÖVERHUVUDTAGET SETT SOM PASSAR I DEN ALLS - DU ÄR GRYYYYYYYYYMT VACKER!!! PLEASE - SÄLJ INTE - BEHÅLL!!!//TUSENKRAMAR TILL FINASTE DIG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för komplimang! Men jag kan inte riktigt försvara att en så fin klänning bara hänger i garderoben, sorry... ;o) Fast jag säljer den INTE för att köpa någon Ceremony, de kommer faktiskt inte att få flytta hit alls har jag bestämt. Ingen av dem. I alla fall inte förrän det vankas rea i så fall. Kram!

      Radera
  6. Sorry Anonym...

    Godmorgoon hjärtat! Har fört över 2800 till dig nu, läste din dumma mail strular igen.. Du vet vi har ju samma bank o fört över pengar emellan varandra tidigare. Du ser dom direkt! Om du minns min adress är ju en annan femma. Skickar ett mail o hoppas du kan läsa mailen åtminstone, okej!
    Har nog bara sett mörka skönheter innan i denna röda, hur den blir på mig återstår att se, haha.
    Ha en bra dag hos dig!
    KRAm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi... ja sorry anonym för jag vet ju att den kommer att bli minst lika fin på dig vännen! :o)Kram!

      Radera