Powered By Blogger

lördag 4 februari 2012

Dagens - på ärendesprång i kylan


Med otvättat hår och påbylsad för Sibirienkyla, har hur många lager som helst under och nu även ännu fler över. Ute på stan och kryssar av från gigantuslistan med ärenden. Där även några råkade-visst-hamna har tillkommit. Som skobutiken vi slank in i nyss utan att det var tänkt så.
Och där mr Make slog till på ett par pjux till sin fru. Halleluja vad skitsnygga! De för bara med sig ett "litet" problem... som i kommer jag någonsin att kunna gå i dem... Visar sedan. När jag är på inomhusplan hemma igen. Så Kram till dess!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se dom på dig... Klackar??
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... kul och kul, det säger du nog inte när du får bära mig en hel kväll... ;o) Klackar yes, som fan! .o) Kram!

      Radera
  2. Vad kul..undrar i mitt stilla sinne hur höga dom är!?
    Snäll mr Make som tycker det är dags med något nytt på fossingarna!
    Hoppas din/er kväll blir skön!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Höga! 12 centimeter och smal klack, herregud vilken idioti... :o) Ja kanske snäll eller så vill han bara att jag ska bryta benen så jag håller mig hemma och lagar mat... ;o) Kram!

      Radera