Powered By Blogger

tisdag 7 februari 2012

Hjälp sökes i en ytterst I-landsviktig fråga

Jag skuttar in med en fråga till er som förmodligen är lite löjlig men som jag verkligen, verkligen behöver hjälp med. För var i helsefyr hittar jag tjocka svarta strumpbyxor. Och då menar jag INTE sådana som är stickade så de ser randiga ut liksom utan släta, som tunna fast i tjockare variant??? Typ. Fattar ni?


Gärna, och allra helst, om ni vet någon kedja som har sådana, kanske som ni testat och vet är schyssta, så jag kan kila in och rycka när jag befinner mig i metropolen. För tid finnes icke att webshoppa eftersom jag behöver dem på lördag. Tacksam för all hjälp i denna ytterst I-lnadsviktiga fråga! Kram för idag!

14 kommentarer:

  1. Jag skulle satsa på Åhléns eller Twilfit!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Om du frågar mej som avskyr strumpbyxor så föreslår jag tjocka svarta fleccefodrade leggings från Twilfit. Supersköna, varma, heltäckande och utan fot.

    SvaraRadera
  3. Åhlens brukar jag köpa på..
    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Lite småroligt kanske, men de bästa strumpbyxorna som jag haft hittade jag på otippade Maxi :) Lindex brukar ha riktigt fina slätstickade i både ren bomull och bomullsblandning till bra pris också, finns både med och utan fot. Jag gillar slätstickade bäst :)
    kram

    SvaraRadera
  5. Jag gillar ju dessutom budget, men ska de komma från kedjorna har jag inget tips just nu. Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Åhléns har bra strumpbyxor i olika tjocklekar.
    60 denier brukar jag köpa.
    Titti

    SvaraRadera
  7. http://www.hm.com/se/product/93990?article=93990-A

    Dessa är de absolut bästa tjockare strumpbyxor jag någonsin köpt! De är i 200 den men finns i 100 den också.
    Jag vet vad jag talar om, jag har nog testat de flesta på marknaden :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Om man inte vill ha nylon på benen, så är Twilfits svarta ullstrumpor kanon. Brukar dock ta slut fort...
    Kliar inte och är helt släta...

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Hej.
    Jobbar i en MQ butik och köper mina där såklart:)
    Finns i 80 och 100 den och jag lovar att dom är super!!
    Har använt mina många ggr och dom håller tvätt efter tvätt...
    Ha det så trevligt i helgen, kram Angelica

    SvaraRadera
  10. kappahl har typ 100 och 120 håller kanon!! och de brukar ha ta 3 betala2. lycka till, malin

    SvaraRadera
  11. ok vad bra då fick jag också tips, hihi, kram

    SvaraRadera
  12. Tusen massa Tack för hjälpen! Nu vore det väl själve fan om inte jag, och Life Silverlining, hittade varsitt par... :o) Ni är bäst! Kram!

    SvaraRadera
  13. Jag köper nästan alltid mina på Lindex. De har lite olika tjocklek och kvalitet men håller jättebra och jag är alltid nöjd med dem...Dessutom bra pris och ofta ta tre betala för två

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera