Powered By Blogger

tisdag 21 februari 2012

Dags för en liten provningssejour...

... som jag gav mig i kast med på Factory Malmö idag. Av tre plagg jag föll för:




ChillNorway – Cabezo dress, light pink, storlek M, pris 1799:-
Bälte: Baum und Pferdgarten, pris 499:-


Hunky Dory – Essential white sand mal, storlek S, pris 1199:- 



Odd Molly – Spritzer dress, white, storlek 2, pris 1999:-



Odd Molly – Spritzer dress, white, storlek 3, pris 1999:- 

Nu är jag då så lusig så jag inte skriver ett skit om något av plagget… för jag har tyvärr vare sig tiden eller orken till det just nu. Men! Ni får supergärna fråga om ni undrar något så lovar jag att svara så gott jag kan. Ok? Gonatt & Kram för idag! 

18 kommentarer:

  1. Aha..den översta rosa, la jag en beställning på idag! Fast den kortare varianten. Vad tyckte du om den??!
    Mitten blus var söt men är den du..
    Din sista är en fullträff! Nu syns det verkligen resultat efter envetet kämpande! Smal o snygg! Imorgon skall jag på läkarbesök, sedan ska kika hur det ser ut i butikerna! Tja, så mycket jag orkar förstås, hihi. Nu skall tant sova, så jag kan kravla mig upp i god.
    Kram o natti natti!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg aldrig den kortare. Och den långa jag provade var superfin men kanske lite väl bylsig för att vara klockren, hoppas den korta är bättre. Och hoppas allt gick bra för dig hos läkaren! Kram!

      Radera
  2. Så superfin du er i Spritzer!
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  3. Sprintern sitter verkligen snyggt! En fullträff på dig! Köpte du något?

    Med vänlig hälsning, Heléne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gillade Spritzern supermycket men inget köp av den, inte av något annat heller för den delen. Spritzern hamnade dock på önskelistan. Kram!

      Radera
  4. Spritzern Josanne!!! Sitter som en smäck och wow vad ditt kilokrig gett resultat!!!
    Kram duktiga och smala du : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kilokrig, vilket klockrent ord, det kommer jag att sno rakt av. :o) Och tusen tack, vad du gör mig glad! Kram!

      Radera
  5. Åhhh där är den ju..Odd mollys Spritzer dress !! Åhh, jag föll för den då Lingon hade den på sig..Hur är den i storlek ? Liten, smal i ärmarna eller ? Åhh, nu när jag ser den på dig , så jaa banne mig jag vill ha den..
    Jag har fått tag i Please jeansen efter idogt sökande..hoppas att jag kan ha dom då de kommer..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är verkligen superfin! Skulle nog kalla den normal i storlek. 2:an satt bäst tyckte jag, en smula tajt över ryggen kanske men inte så det störde. 3:an ser ganska lika ut på bilderna men den var lite för slapp liksom. Men jag tyckte inte den var smal i armarna MEN å andra sidan har jag väldigt sällan det problemet med Mollysar.
      Håller tummarna för Pleasejeansen. Kul att höra vad du tycker om dem när de kommer så du får gärna berätta sen om du vill. Kram!

      Radera
  6. Fina plagg. Jag har köpt Hunky Dory – Essential white sand mal. Love it :) Kram L8!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha... vad komiskt, för när jag såg den och provade den så tänkte jag att det var en klockren L8-blus. Kul jag hade rät. :o) Kram!

      Radera
  7. Å jag blir så glad när jag ser dig - det syns verkligen ordentligt nu! heja heja! Spritzern sitter perfekt och den översta CN var skitsnygg med ett bälte på höften.
    Bamsekram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TackTack söta, vad glad jag blir! Även om jag inte tycker mig se så mycket själv... :o) Kram!

      Radera
  8. Du är verkligen supersnygg både i ChillN och Spritzern. Och som de säger ovan; nu syns det hur smal och ännu snyggare du har blivit :) Kul! Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TackTack söta! jag tycker inte mig se så mycket själv, inte känna av heller. Så kul att ni ser litar ju på er. :o) Kram!

      Radera
  9. TILL MADDE: jag sparade ner ditt nummer innan jag raderade kommentarer. Sms´ar dig imorgon så du får mitt nummer. kan hända att jag kommer att vara på möte i Hbg på fredag. :o( Inget klart än men hör av mig så fort jag vet. Kram!

    SvaraRadera