Powered By Blogger

torsdag 9 februari 2012

Dagens - i omedveten supporterstass

Det blev visst en käckt supporterinspirad stass som åkte på idag. Blått, rött och vitt som i HIF, den största fotbollsklubben i min by och de regerande allsvenska mästarna. Vilket jag kan säga så mycket om att det INTE är ett planerat drag, jag kopplade det inte ens förrän jag såg den här dagensstassbilden nu precis nyss:


Och shit, där var hårfärgen igen, som jag snabbt hunnit se har fått hiss av er, kul kul. Och eftersom inget alternativ finns att tillgå i skåpen hemma för tillfället heller så får den haka på, i alla fall ett tag. Så ännu bättre då att ni inte totalsågade den... ;-)
Vill ni förresten ha en vägbeskrivning i bilder från Malmö central till lördagens aktuella blogghotell? I så fall dimper en sådan in här senare idag. Kram till dess!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Kan aldrig bli fel med dom färgerna ihop! Snyggt helt enkelt!
    Ha en skön, kanske läxfri kväll..!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack söta! Nix inte läxfri... inte helgen heller, tur det dyker upp roligheter mellan varven också. :o) Kram!

    SvaraRadera