Powered By Blogger

tisdag 21 februari 2012

Dagens – som tedde sig helknas med jackan på

Jag undrade en smula, när den åkte på idag, varför jag inte har använt den mer: 



Favoritkoftan från i höstas. Och svaret uppenbarade sig direkt när jag klev in i provrummet på Factory. Och hade jackan på mig. Helknas är vara förnamnet: 


Ser ju ut som att jag har tryckt dit en stor filt. Eller glömt att hoppa ur täcket… typ. Inte konstigt att jag blev en hel del tittad på ute på gatorna i la metropol. Tänkte liksom inte på det hur stassen tedde sig i helhet i morgonhetsen… :o) 
Nu laga mat. Sedan vovvenad. Och därefter lite provbilder här. Så Kram till dess!

6 kommentarer:

  1. Ha ha, precis sådär känner jag med den koftan men jag tror jag kommit på hur man får till det. Släng upp den över axlarna lite tjusigt innan du tar på dig jackan. Lite puckelrygg-varning blir det men har man luva på jackan syns det inte så mycket :)

    Du är as-snygg i den outfiten. Såååå snyggt med underklänningen under...Like

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag funderade faktiskt lite över hur du gjort eftersom jag vet att du också har denna.
      Jag testade med ditt förslag först, men tjock tant + puckel blev att jackan höll på att spräckas... inte kul så därför fick det bli tälthippie istället, fast snyggt var det inte. Så nu får koftan vila lite till vinterjackan ryker. :o)

      Radera
  2. Jag tycker inte det ser knasigt ut. Det kommer nog kännas bättre under våren när jackan åker av. Du är jättesnygg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag satsar på det kofta utan jacka över. Vår... kan den inte bara komma hit NU... :o) Kram!

      Radera
  3. Koftan är skitsnygg! Kanske inte så läcker som häng under jackan;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope tälthippie var inte så hett direkt... :o) Kram!

      Radera