Powered By Blogger

måndag 6 februari 2012

Dagens, katastrofklassificering & ett svårt val

Så var ännu en dag snart lagt till handlingarna. En dag som har rusat åstad i en raketförpackad hastighet. Så fort att jag knappt hunnit äta, ännu inte ens lyckats öppna mailen för att komma åt dagens hemuppgifter som ska vara färdigfixade till morgondagen och värst av allt; jag har inte haft tid att ens titta åt bilderna som jag knäppte under en mindre Mollyprovning på Åhlens i Malmö idag. Och det är så illa att det nästan borde katastrofklassificeras. Men! Min stass av idag kan jag i alla fall langa fram här på stört, och det dessutom i en inne- och en uteversion:



Frågan är nu om jag ska prioritera bildfix och att svara på frågorna som ni ställde i min lilla frågestund, eller om jag ska vara plugghäst. Vet vad jag borde. Vet vad jag vill. Hmmm… Ja ni lär märka under kvällen vilket av valen jag gjorde… Kram!

6 kommentarer:

  1. Supersnygg Dagens!
    Ja, hur ska man prioritera? ...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev lite av varje, bästa prioriteringen tycker jag även om det blir lite halvdant fix av varje. :o) Kram!

      Radera
  2. Eftersom att du verkar ha ångan uppe hinner du säkert både det ena och det andra! Fast det låter mest som du skulle behöva varva ner!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varva ner har jag gjort nog av som arbetslös men både och är ju alltid bäst, så det blev så. Kram!

      Radera
  3. Svar
    1. Tackar och bugar. Och allra bäst; det var en superskön och varm stass att ha på sig. Kram!

      Radera