Powered By Blogger

onsdag 22 februari 2012

Dagens - som hoppas på en tvärvändning

Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter... Och det tackar jag för eftersom det har varit en dag med mest skolrelaterat tråk, frustration och huvudvärk...
Men! Jag ska ringa ett samtal om praktik när jag kommer hem som jag hoppas ska tvärvända på den trenden. Håll gärna tummarna... ;-)
Annars har jag inget nytt eller kul, inget smart, chockerande eller komiskt, inget vettigt, argt eller intressant att komma med. Bara en helt ordinär dagens stass:


Hoppas ni har en bra dag därute. Var rädda om er själva och varandra! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Rö o grann :-D Håller tummarna :-)
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... kul med kommentar på skånska. :o) Kram!

      Radera
  2. Svar
    1. Tack snälla! Jag har lite svårt för rött på mig själv egentligen men den här koftan är undantaget. :o) Kram!

      Radera
  3. Håller tummarna för praktiken!
    Ja vissa dagarna kan lätt få försvinna ut i evigheten; dock inte denna för egen del.
    Fyndat ny soffa av samma sort för 385:- det piggar upp. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Har inte hört av mig om dina förslag, de var bra så tro inget annat men jag känner, av flera anledningar att jag helst vill hålla mig här i il byhåla.
      Shit vilket soffklipp! Fattar att det piggar upp. Imponerande pris ju. :o) Kram!

      Radera
    2. Ingen fara, du kan ju ha de förslagen i reserv.
      Ja nu ska vi bara få hem soffan också; det kräver lite assistans av någon med större bil än vi.

      Radera
    3. Ja de har jag men som sagt vill helst ha nåt nära och detta är dessutom lite drömsecnario... Ska träffa dem imorgon. Berättar sen... :o)
      Tyvärr är vi ju körkortslösa utan bil... hoppas ni hittar någon. Kram!

      Radera