Powered By Blogger

torsdag 23 februari 2012

Dagens – en bortglömd favorit på två platser

Jag har inte behandlat den helt rättvist. För den har varit kroniskt stationerad i garderoben under ett bra tag. Så idag var det dags för lite revanschluftning av…


… rostunikan. En av mina absoluta Mollyfavoriter all time. Eftersom jag tycker att skolans toalett är rätt bra trist, och ni har fått dras med den en hel del på sistone, så passade jag på att fyra av en bild när jag ändå befann mig framför e spegel som jag inte har exponerat alls lika mycket. Den i provrummet på Folk:


Japp det provades Mollysar idag minsann. Fem olika plagg, ett av dem i två olika färger. Mycket slurp kan jag lova. Bilder kommer under kvällen. Kram till dess!

10 kommentarer:

  1. Hej! Jag hoppas att pointers cardigan i turkos är ett av plaggen som du har provat - jag tror att den skulle passa dig perfekt!!
    hälsn Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag gjorde faktiskt det. :o) Gillade den som tusan, svårt att få rätt på färgen på den på min bild bara. Kram!

      Radera
  2. Håller med dig! Roset ulan är den finaste som finns. Helt ljuvlig. Den hoppas jag hamnar i min garderob så småningom. Hur är den i storlek? Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är en pärla i Mollyroben. Jag hjälper dig gärna att hålla span efter den, eller efterlysa den om du vill. Jag tycker att den är normal i storlek. Jag har 2 i min och nu när jag gått ner så är jag en 2:a igen så den sitter som den ska tycker jag. Kram!

      Radera
  3. Ipaden gör mig ibland tokig...rostunikan ska det stå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi... jag fattade det. Jag har ingen Ipad men får ändå ofta orden helt knas så jag är värre där. :o) Kram!

      Radera
  4. Ros-tunikan är ju fantastisk. Missade den häromsistens på Tradera då jag glömde bort när auktionen gick ut...surt...

    DU är jättefin i din :)

    Spännande med provning också...alltid lika kul

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men shit vad störigt att du missade den. :o( Hälper dig att hålla span nu, hojtar om jag ser den i 0 eller 1. Kram!

      Radera
  5. Visst är rostunikan snygg. Drömmer om att en ska hitta hit:) Ser fram emot provningen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då håller jag span åt dig också. Vi får hoppas att den dyker i en ett par ex på Tradera snart. :o) Kram!

      Radera