Powered By Blogger

onsdag 8 februari 2012

Om konsten att rycka en livlina för att kunna tävla

Event på lördag med vinstchanser i massor. För att ha möjlighet att roffa hem ett presentkort på hela 5000 ljuva riksdaler hos Creative Lounge så var det stasskomponerande i collagebyggarform som skulle till. Och efter en massa svordomar och hot om att förinta datorn så ryckte jag en livlina för den tekniska frågan, som utgjorde problemet. Och kan därför, tack vare snyggodarling Vivvi stolt presentera mitt bidrag till denna eminenta drömtävling. Här och nu:


Det skulle egentligen ha varit med en silverring med en gigantisk silverfärgad sten men bilden på den ville uppenbarligen inte vara med och leka. Vad säger ni; skulle ni kunna se mig i den här stassen? 
Om ni ska på eventet på lördag och också vill vara med och slåss om det där presentkortet så hittar ni regler och allt sådant där viktigt och nödvändigt i Emmas inlägg som ni kommer till om ni klickar HÄR. Take care! Kram för nu!

3 kommentarer:

  1. Skorna WOW!!! Dom MÅSTE jag ha! Tack för tips av dom. / L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är riktigt läckra. Jag älskar färgerna framförallt. Kram!

      Radera
  2. Läckert.....även om jag inte ser någon "Molly" ;)...Bra jobbat...snacka om att man lääängtar till vårens...sitter å huttrar på jobbet med ett extra värmeelement , fan...

    /Resmalin

    SvaraRadera