Powered By Blogger

tisdag 21 februari 2012

Tjohoo vad glad jag blev!...

... När jag kikade in hos söta Pernilla som har bloggen Pärlan för en liten stund sedan. Och upptäckte att det är jag som blev den lyckliga vinnaren av hennes superfina halsband. :-) I tävlingen som fortfarande ligger kvar här i bloggen i högerkanten, eftersom jag inte har kommit ihåg att ta bort den så här efter utlottningsskedet.
Innan dess smet jag iväg från skolan och på en liten pepputflykt till Factory Malmö. För att prova lite nytt. Vilket blev tre plagg, dock endast en Molly, den här sötisen:


Provbilder anländer här under kvällen eftersom jag är satt att jobba med grupparbete just nu. Och ett gäng timmar framöver. Så over and out tills vidare...

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. GRATTIS! Vad skoj och skoj med provning. För visst är det Spritzer dress? Heter den väl? Jag är i alla fall supersugen på den. Kram!
    Allie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och japp det är Spritzer dress. Superfin om du frågar mig. :o) Bilderna kommer under kvällen. Kram!

      Radera
  2. Grattis vännen! Blev så glad när jag såg det var du i morse!
    Skall bli roligt se vad du provade sedan..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! Ja jag blev superglad. Fast jag tyckte att du kunde vunnit, gillade din motivering, du är så omtänksam och söt! Kram!

      Radera