Powered By Blogger

onsdag 29 februari 2012

Mollysar till salu – nu med reaprislappar


1. Patchwork wrap tunic, mid apricot i storlek 3. Ytterst sparsamt använd och i superbra skick. Nypris 3200:- Reapris: 1450:- 


2. One silk wrap tunic, apricot storlek 2. Normal i storlek. Köpt på Tradera i nyskick. Tags finns och skickas med. Reapris: 650:- 


3. Odd Molly wrap från äldre kollektion, storlek 2. Väldigt ovanlig färg som går åt det ljusrosa hållet. Köpt på Tradera i fint skick, dock aldrig använd av mig. Reapris: 650:- 


4. Odd Molly linne i vitt från äldre kollektion. Väldigt sparsamt använt och i kanonskick. Storlek 2, normal i storlek. Reapris 599:- = SÅLD/ S



5. Flour power embroided blouse i storlek 2, normal i storlek. Grå med fina vita brodyrer och spetsdetaljer i royal. Jag har köpt den ny med tags på Tradera och aldrig använt den själv. Reapris: 390:- 

I priserna ingår vanligt frakt med Posten inom Sverige. Om du är intresserad av någon av dessa eller undrar något mer så skriv en kommentar här under eller maila mig på oddjosanne@gmail.com.  
Det var allt idag. Men vi ses imorgon igen om känner för det. Peace out & Kram!

5 kommentarer:

  1. Sanna, jag har tagit bort din mailadress som du ser och mailar dig alldeles strax. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack och kramis//Sanna

    SvaraRadera
  3. Undrar lite omden översta, jag brukar alltid ha st 2, hur är den i storleken? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är normal i storlek, så har du storlek 2 blir den här nog lite för stor. Kram!

      Radera