Powered By Blogger

onsdag 1 februari 2012

Bara att vänja sig & som aldrig hänt annars


En mix mellan sol och snö i metropolen. Och vips pratar vi försenade tåg. Bara att vänja sig gissar jag... :-) Vid det och vid att transporteras överfullt. Men! Hellre det än att sitta sysslolös i boningen.
Jag knallade inom Iisa på lunchen. Ville få bättre span på utbudet. Och vips hade jag en aldrig träffad Mollysyster framför mig. Fiona, som precis blivit med egen blogg, länkar till den sedan, funkar inte att göra det från mobilen... :-( Snacka om snygg tjej! Och trevlig. Och att det är helt fantastiskt vad den här bloggvärlden har dragit med sig av superroliga möten som aldrig hade hänt annars.
Och snart är det the Big Bang Bloggevent. Som är både lite nojjigt, som i mycket folk och vad ska man ha på sig... men samtidigt så jäkla spännande. Av just samma anledningar...
Nu sitter jag helt intryckt i en hörna här, folk som står över mig dessutom, och kan därför knappt röra mig så jag kan skriva ens... Återkommer ikväll istället. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag är ledsen om jag gör dig besviken nu men man vänjer sig aldrig vid allt det jobbiga med pendling. Jag har gjort det i över 1 år och hatar det lika mycket varje dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj då... det låter inte bra... men jag kanske har ett tips: börja blogga och gör inlägg på mobilen från tåget för då går tiden sååå mycket fortare. Jag lovar... :o) Kram!

      Radera