Powered By Blogger

fredag 24 februari 2012

Om att snubbla på mållinjen. Kanske

Fan!!! Så var jag där igen. I den snöpliga situationen av att ha fetsnubblat på mållinjen. Den här gången dock med ett kanske efter… Jodå. Mötet gick bra. Ja faktiskt. Förutom att den som bestämmer och som jag mest var där för att träffa inte var där... Så som ni kanske fattar så vet jag fortfarande inte hur det blir. Med praktikplatsen. Och jag är bara så jävla trött på bakslag… Så jag orkar inte mer just nu. Inte kämpa, inte skriva här. Inget. Så hej & Kram från Loosern för idag!

4 kommentarer:

  1. Du är ingen looser. Så får du inte tänka. Har du fått ngt paket idag? det är postat igår så annars kommer det väl på måndag. Önskar dig en go helg. Kram pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, paket på lådan idag. Sååå fint! Tusen tack! Och ha en bra helg du också. Kram!

      Radera
  2. Trist!!! men inte kört då eller hur. Bara att hålla tummarna lite till då!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det är ju faktiskt inte kört men det blev bara ett sådant jäkla antiklimax där... På grund av flera anledningar bakom... Men nu ska det blickas framåt istället, i positivitetens anda... :o) Kram!

      Radera