Powered By Blogger

söndag 5 februari 2012

Just nu har jag som synes megatrist

Joråsåatt... här sitter jag, på en buss och roar mig med att plåta en liten del av dagens stass plus mina väskattribut...


... man har inte roligare än man gör sig heter det ju... och just nu har jag som synes riktigt megatrist just nu. Men det ska bli schysst med lite geocachpromenad när vi är framme. Kallt men inte outhärdligt och dessutom sol. Najs! Ses senare om ni vill... Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Hoppas ni cachar in riktigt många skatter! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev fem stycken och shopping på det. En bra dag alltså.:o) Kram!

      Radera
  2. Inte illa.... ha en finfin söndag

    Ha en fin söndagskväll!
    Kramar från ett snöigt Halland

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni hittar riktigt många skatter i kylan

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det blev ett par så plus både på den fronten och på shoppingfronten. :o) Kram!

      Radera