Powered By Blogger

lördag 11 februari 2012

Utan koll, megafonkonsert & snorskalle

Det man inte har i huvudet får man se till att ha en resväska för att få plats med:


På tåget på väg söderöver. Till the event. Kunde inte bestämma stass så det åkte ner lite blandat i kategorin; ja den är ju lite fin. Utan koll på matchningsfaktorerna. Och utan att riktigt bry mig om vilket heller... För jag kan alltid skylla på två! karltokiga katter som hållit konsert hela natten och vid klockan 05 på sådan megafonvolym att jag inte kunde somna igen. Alltså; för trött för att tänka klädklart.
Plus förkylningen som nosade fram redan igår men som idag har bestämt sig för att leka bindgalen rövare i min kropp och knopp. Alltså: för snorskallig för att tänka alls... Fast! Det här kommer trots allt att bli en megabra dag, för det känner jag på mig. Fortsättning följer... Take care därute! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Det här ska bara bli såååå kul!

    Massa kram <3

    SvaraRadera
  2. Först vill jag bara säga superbra jobbat med ditt viktprojekt!!! Är imponerad till max! Och ha det så himla vrålkul på eventet! Får hoppas förkylningen håller sig i schack!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Klart du kommer få kul, självklart!!
    Kram

    SvaraRadera