Powered By Blogger

tisdag 28 februari 2012

Praktiken jag har tjatat om - the Avslöjande

Jag lovar, det här är sista veckan. Sedan slipper ni mina dagliga tågsvamlerier.


Och det kan jag säga med bestämdhet eftersom jag har fått okej på praktiken nu. Tjohooo! Ni vet mötet i fredags som jag överdramatiserade kring i negativaste läge i efterhand... Men! Jag får vara där! Så nu blir det socialt mediafix till House of Pain (och en smula Kap Verde-resande...) i tre veckor. Och sedan! Fyra veckor inom kommunen i min by, där tanken är såväl samma som ovan men även en sprillans ny tidning som jag ska vara med och få ut i verkligheten. Najs shit! :-) För som jag ändå saknar att figurera i blaskor... Sedan att det istället kunde ha fått vara ett jobb och inte enbart en kort praktik är ju en annan sak... Som jag inte ordar mer om nu i alla fall för jag måste istället förbereda dagens kommande redovisning, råkade visst somna från det roliga igår... Så! Peace out & Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

18 kommentarer:

  1. Jätte jättegrattis! Verkligen glad för din skull min sköna :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Superdupergrattis från oss.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad skönt att kunna åka iväg och veta att det är fixat! Och vem vet, det kanske leder till ett jobb :) Kramar!

    SvaraRadera
  4. Grattis!
    Kul att höra!!,
    kram

    SvaraRadera
  5. Grattis, vad kul att höra. Låter som det kan bli en riktigt spännande och bra vår för dig :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Grattis; kul när det går som man vill.
    Det blir toppen!

    SvaraRadera
  7. Grattis!
    Lovar att du kommer att få jobb där efter din praktik/utbildning :)
    Kram!
    L8

    SvaraRadera
  8. Vad kul!! GRATTIS!!
    Ett nytt steg i rätt riktining, sedan nästa..
    Ljuvligt vårväder här!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Vilken spännande praktikplats och det låter perfekt för dig! You go girl!
    Och vad smaaaal du blivit snygging!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Massor med grattis till dig! Det förtjänar du. Kram

    SvaraRadera
  11. G R A T T I S (¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸
    dET VERKAR BÅDE KUL, SPÄNNANDE O INTRESSANT. Kram

    SvaraRadera
  12. Grattis!
    Det låter som du kommer att ha en kul tid i vår!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Åh grattis!! Gudars var roligt.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Där ser du ju. Fy fan vad jag är glad för din skull. Underbart

    SvaraRadera
  15. Stort grattis till dig Josanne!
    Önskar dig en härlig semester också!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  16. Tusen Massa Tack!!! Fy attans vad gulliga ni är! Ja det känns så himla skönt att det äntligen finns lite att se fram emot. Vågar inte hoppas för mycket men kanske kanske är det början på en vändning. Jag har u sagt länge att tre helvetiska år får räcka... :o) Kram & Kärlek till er!!!

    SvaraRadera