Powered By Blogger

fredag 17 februari 2012

Någonstans i Malmö


Den ensamma anden har fått sällskap. Och slipper dessutom halka runt på isen längre. Det gör mig lite glad, liksom...
Själv är jag på väg mot mitt egna lilla tillhåll här i världen, hann precis med ett snabbtåg, tidigare än jag tänkt vilket ger en halvtimmes bonus på helgen. En massa att göra, mest på datorplanet, men det får vänta till imorgon. Ikväll blir det slappa, god mat och vin i ensamheten som gräsänka.
Och så lovar jag att flasha Mollyn jag plockade med mig från Åhlens, så att otåliga Madde inte förgås av undran... ;-) Så vi ses sen igen om ni känner för det. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Det gör även mig glad, det kändes så sorgset med den ensamma anden där på den halkiga isen.
    Så du har minsann shoppat, skoj!
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur, jag har till och med tänkt på den stackars anden. har tänkt ta med bröd och ge den/ dem men glömmer alltid köpa... :o( Kram!

      Radera
  2. Tack för din omtanke fina du:) Ha en underbar helg..kram:)

    SvaraRadera