Powered By Blogger

söndag 12 februari 2012

Ett sista inlägg med eventanknytning

Eftersom orden har börjat sina, eller om det kanske rent av kan vara så att de har tagit slut för den här veckan… så fixar jag inte att få till något vettigt här och nu. Så det blir mest bara bilder. De få jag hade lyckats komma ihåg att knäppa. Men alla med det gemensamt att de härstammar från gårdagens bloggevent i Malmö:


Spontanmöte i hotellets lobby: Lingondarlingen, Hornsgatans Ros, moi och Adela


Rum i kaos fem sekunder efter incheck, och Lingon gör ett av sina 17! inlägg


Nya bekantskapen Madde, en tjej jag blev väldans förtjust i 


Mingel i väntan på Ranelid, kolla snygga Mollyblusen längst ner till höger, lovely


Vrålhungriga slank vi inom centralen för lite sofistikerad supé... :o)


Efter lite paus, vinskålande och klädbyte så bar det av mot eventets andra del...


... som utspelade sig på Skeppsbron, där dr Molly uppenbarade sig i den där grymsnygga klänningen som jag inte kommer ihåg namnet på 


Vackrast i Mollylandia; Fengxumamma

Och där var den gedigna bildkavalkaden till ända… ;o) Fast jag hade faktiskt tänkt att plåta loss rejält. Men! Det brukar sällan bli som jag tänkt och så inte heller den här gången. Men! Det florerar en hel hop av superfina bilder runt om i blogglandia så jag gissar att ni redan har sett det mesta. Och på tal om det så har jag sett, hört, klottrat bokstäver och allt det där för denna veckan. Så! God natt och Kram!

6 kommentarer:

  1. Fantastiskt roligt att träffa snygga härliga dig! Vilka outfits du har fått till i helgen och härligt att pratas vid;) Du är precis lika mysigt go och rak som jag trodde! Hoppas få träffa dig snart framöver igen!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sååå skoj att äntligen få träffa dig också! Hoppas det blir fler gånger så vi hinner prata mer. Det du skriver att jag är tycker jag att du är... :o) Kram!

      Radera
  2. Thank you for taking the time to keep your readers updated on this wonderful event. It looks like you had a wonderful time. Keep smiling, lovely lady ;)

    SvaraRadera
  3. Godmorgon hjärtat!
    Wow..vad snygga ni är, hela bunten!! Ljuvliga bilder, suger i mig o njuter för mig själv!
    Kan känna glädjen, pirrigheten, det höga bruset av allt pratande mm..
    Hoppas din förkylning är bättreidag, så du orkar en dag i skolbänken..
    Kram

    SvaraRadera