Powered By Blogger

lördag 4 februari 2012

Tips – men inte på Mollysar utan om en ny film

Jag fick lära mig på kursen igår att Facebook kan vara så mycket mer än allt pointless babbel som jag är så sjukt less på. Menlösheter som ”nu ska jag gå och lägga mig”, ”titta vilka goda bullar jag har bakat” och ”oj vilken übercool människa jag är som gör så här übercoola grejer som jag gör hela tiden…” är tack och lov inte allt. :o) 
Så för att ge mig i kast med att bena ut lite i sidans meningsfullare del så snubblade jag över en filmpremiär, på stadsteatern här i min by om två veckor. Robert Lillhonga har knåpat ihop en ny långfilm. Hans andra sedan debuten Hata Göteborg, som jag har visat klipp ifrån tidigare. Och såklart kastade jag mig in på Ticnet och knep två biljetter. Och eftersom Lillhonken är en så fantastisk människa, säger jag som ”ju inte känner honom”, vilket kanske ska tilläggas ifall någon nu har honom som bästis och blir upprörd över att jag yppar hans namn här… ;o)  
I alla fall, eftersom han är det så vill jag tipsa er som bor i krokarna om att gå och se filmen ni också. Biljetter bokar ni HÄR, det finns dock inte så många kvar så skynda, skynda… Mer om filmen finns HÄR. Och en liten teaser har ni här:



Och med det sagt så har jag inte mer att tillägga just nu. Men jag lär återkomma med en dagens och lite om Odd Mollys visning i onsdags, hade jag tänkt i alla fall. Hoppas ni har en bra dag därute. Var rädda om er själva och varandra. Kram!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Jag ÄLSKAR Hata Göteborg!
    Lina som bor i samma stad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! Älskar Hata Göteborg, med en hel hop oförglömliga scener. :o) Kram!

      Radera