Powered By Blogger

torsdag 24 maj 2012

Att ha så det räcker & ha fått nog så det räcker

Det blev som vanligt, rycka lite hipp som happ ur garderoben och hålla tummarna för att det finns något som matchar… 
Och jag ska ju faktiskt vara borta fyra dagar, så lika bra att ha med sig så det räcker… Och samtidigt öka chanserna för att i alla fall något går ihop med något annat i den smått överdrivna högen, som ändå inte är det kompletta klädsortimentet som kommer att få följa med till Amsterdam imorgon…


Dock inte helt enkelt att få ner allt i väskan… Inte för att den är för liten, utan…



… ockuperad! Precis som min hjärna, fast den är inte invaderad av älskade djur utan tvärtom, av en massa oförskämdheter. Och jag är jävligt trött på dem, oförskämdheterna som vissa tar sig friheten att hålla på med här… Att spy galla över min vikt och mitt utseende och att hålla sjuklig koll på vad jag gör och inte gör. Jag har fått så det räcker av den varan nu. 

Så! Jag har ingen aning om jag kommer att uppdatera här eller inte när jag är iväg. Vet inte om jag har lust och ork med en massa negativism när jag går in och läser kommentarer, eller öppnar mailen för den delen. 
Livet är för kort för sådan skit… Så ser ni mig inte här inom de närmsta dagarna eller kanske veckorna så vet ni. 
Och så får väl ni som är så förbannat fixerade av mig ägna er åt något annat. Ett tips är att ta tag i er själva och era liv, för det verkar ni vara i väldigt stort behov av. Peace out! Kärlek & Respekt!

23 kommentarer:

  1. Ha en mysig helg! Kram! Jenny

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar resa med guben din. ;) Försök släppa dem få där ute som spyr galla. Dem är som sagt få i mängden och jävligt små så låt dem inte ta över och förstöra.

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Njut av din resa och skit i bloggen de här dagarna. Det är verkligen inte klokt att du ska behöva få skit.
    Kramar fina

    SvaraRadera
  4. Ha en härlig resa! Men visst är det svårt med packningen :-)
    Jag fattar inte varför du får så mycket elaka kommentarer! Låt dem inte ta plats i dina tankar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ha en underbar resa med Mr Make! och skit i alla idioter som inte har ett liv!!!!

    <3

    SvaraRadera
  6. Avundsjuka! Du var snygg före viktnedgången och du är snygg nu. Du har en cool man, och kan förhöja den flesta outfits till en nivå som dom flesta inte kan. Så bry dig inte! Men det är tragiskt att folk har så dåligt sjävförtroende att man måste förstöra för andra för att själv må bra. ha en bra resa!

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får en underbar resa och att du får distans till bloggtrollen och att de håller sig jävligt långt borta från dig! Kramar, kärlek och respekt till dig med!

    SvaraRadera
  8. Jag har missat vad som händer.. men jag vill ändå kika förbi och önska en fin-fin resa!

    KRAMAR <3

    SvaraRadera
  9. Mina djur gör likadant =)

    Ja vad ska man säga om det hela? Mer än man faktiskt kan anmäla olaga förföljelse och överlämna åt polisen att leta upp vederbörande (som f ö inte ska tro att det inte går)
    För sedan 1/10 är det olagligt att förfölja någon även på nätet och det behöver inte handla om hot; det räcker med att det är en oönskad kontakt. Vilket man väl får kalla detta.

    Ha en skön resa och skit i bloggen; upplev och njut!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vill också önska dig en riktigt trevlig resa! Kram

    SvaraRadera
  11. Ha det så bra på resan..och uppdatera gärna det vore kul, bry dig inte om de där knäppisarna o deras elakheter, de är bara avundsjuka på dig för att du är så snygg !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  12. Ha det så bra i Amsterdam! Skit i bloggerierna och bara njut av att vara där. Uppdatera oss när du kommit hem! Njut för sjutton! Kram

    SvaraRadera
  13. hm, blir förbannad å dina vägnar (eller vad det heter) men snälla, försök att inte ge dem mer uppmärksamhet här. Det är ren och skär avundsjuka det handlar om, inget annat! Och framförallt, ha en toppenresa nu och njut varje minut, ok? Klem

    PS. Jag vet att du inte vill, haha, men för min skull, öppna mailen är du snäll,planen håller på att verkställas.

    SvaraRadera
  14. Amsterdam har länge stått på listan över resmål jag bara SKA besöka. Jag firade nyår i Canberra tillsammans med en holländsk tjej för sisådär 100 år sedan och sedan dess har jag gått och inbillat mig att holländare är en aning coolare än alla andra:)

    Önskar er en fantastisk resa och jag tycker definitivt du ska strunta i att blogga ett tag, oftast kommer lusten tillbaka då. Att det sen finns sorgfälliga människor som lägger energi på dumheter, det vet jag knappt om det är värt att kommentera. Snygg som satan är du, kanske därför folk är så bittra?

    SvaraRadera
  15. Önskar er finaste helgen i Amsterdam och hoppas ni får många härliga minnen därifrån med er hem igen.
    Bara njut och ha en fin helg!
    Löve you
    kramar

    SvaraRadera
  16. Hoppas ni får det bäst! Njut av resan och ha det gött!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Skit i avundsjukan Josanne. Njut helgen med maken och strunta i mail och blogg. Ha det underbart!
    kram

    SvaraRadera
  18. Försök att glömma de dåliga kommentarerna och kom i håg alla fina i stället! Det är få som kan bära upp kläder som du gör. Du inspirerar mig jääättemycket med din klädstil. Och din viktnedgång kan ju göra vem som helst avundsjuk :)(uppenbarligen) Hoppas att du får en skön semester och ett sent grattis
    Kram
    Charlotte i Borlänge
    Och strunta i bloggen under semestern

    SvaraRadera
  19. Njut ta't lugnt lägg alla dumma neggo kommentarer i papperskorgen förskräckligt med denna närmobbning !!!
    Hoppas du/ni har det lovely i Amsterdam ??!!! Skönt med en liten tripp få time out från energitjyvarna som invarderar sabbar trycker ner i varenda blogg BIG SHAME !!!
    Snygg är du beundransvärd med din viktnedgång och allt du hinner med har ett spännande liv reser å passar i allt inspirerar massor AVUNDSJUKA kallas det !!
    Kramar å må så gott spola allt annat neggo
    ♥ / Tina

    SvaraRadera
  20. Ha en helt underbar resa!

    Kramar!

    SvaraRadera
  21. Jag tror att det är oundvikligt att få otrevliga kommentarer och mail när man har en blogg som ganska många är inne och kikar på. Avundsjuka finns alltid och det är enklare att vara elak på nätet än i verkligheten. Samtidigt tycker jag att det verkar som att du får ut mycket positivt av din blogg. Jag tror att det gäller att fundera på om det positiva kanske kan överväga det negativa. Gör det det så ska du fortsätta och så helt enkelt radera det som du inte vill se. Både från bloggen, mailen och sinnet.

    SvaraRadera
  22. Jag har bloggläst jävligt dåligt på sista tiden, så jag vet inte heller riktigt vad som hänt... MEN... det bästa är att inte ge sånadär uppmrksamhet ! Skit i dom ! Släng deras jävla kommentarer & bara ignorera. Såklart ren avundsjuka !
    Å FY vad impad jag är på din viktnedgång & träning :-)
    Du ser MEGASUND ut !
    ha en finfin weekend i Amsterdam ♥

    SvaraRadera
  23. Tack som fan för era kommentarer!!! har läst även om jag inte svarat... sorry för det men eftersom man bara hade en halvtimme gratis Internet på hotellet i Amsterdam, och det därefter kostade lite för mycket att hålla sig uppkopplad, så hanns inte kommentarsvarande med... Så vet ni... Kram!

    SvaraRadera