Powered By Blogger

tisdag 8 maj 2012

Conversemysteriet & ibland undrar jag

Tänkte ta en liten paus med kaffe i solen. Men solen försvann. Så istället för att hålla nosen högt och stjäla solstrålar så fastnade blicken i markhöjd. På mina pjux:


Som jag hittade av en ren tillfällighet när jag plöjde runt efter Converse. Vilket är ett mysterium, för jag hittar en sko, av tre olika par Converse, men deras makar är som uppslukade av jorden...
Dessa fanns dock i dubbel uppsättning så dessa fick det därför bli. Hur gamla som helst och ytterst tveksamma rent utseendemässigt. Men trots det fick de ett helt inlägg här... Ibland undrar jag faktiskt varför jag gör vissa inlägg överhuvudtaget... Ska klura lite på den under dagen här... Men först över till intervju. Kram så länge!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Skitfräcka ju :) Hade också tappat bort en sko (favvoballerian) och det gick så långt att jag trodde det var hantverkarna som slarvat bor den (hade skorna i ett skoskåp där de renoverat) Ja pinsamt men jag hittade den i en annan skokartong som stod i källaren. Sommaren är räddad :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja snacka om att man kan vara lite galen... jag fattar inte var mina är för det är ju inte bara ett par... Tänkte ta ett riktigt röjjarlet i helgen. Skönt du hittade din! Kram!

    SvaraRadera