Powered By Blogger

onsdag 9 maj 2012

När bara det tunga artilleriet funkar

Ett par koppar starkt kaffe hjälpte inte ett dugg. Inte en vovvenad i regnet heller, trots att jag verkligen trodde att det var receptet. Så då blev det tunga artilleriet:


Ett pass bodypump på gymmet. Och trots klenaste vikterna de har (så tungt var kanske fel ord egentligen…) så tjohej, där var lösningen! På mitt komaliknande trötthetslullande. Dock kanske inte helt begåvat med tanke på att jag nu befinner mig på nivån av speedad ekorre och inte alls kan tänka mig att knoppa in om bara några timmar… Varför är det alltid så; svart eller vitt, hiss eller diss, bra eller dåligt. Var blev lagom av… liksom… 

Nix, inte snöa in mer, dags att laga mat. Och sedan kommer en liten visning av dagens nykomlingar. En som stannar och en som vill flytta... Peace out till dess!

2 kommentarer:

  1. Var är det du tränar?

    SvaraRadera
  2. Aktiverum, precis som det står på vattenflaskan... men fattar inte riktigt vem som undrar och varför...???

    SvaraRadera