Powered By Blogger

fredag 11 maj 2012

Till salu: tre fina Mollyklänningar i tre olika storlekar



1. Limited edition silk dress i rött, storlek 1. Väldigt sparsamt använd så i kanonskick. Pris: 850:- 



2. Limited edition silk dress, vit/ grå med detaljer i powder och rött. Storlek 2. Något mer använd än den röda så därför en något lägre prislapp. Pris: 790:- = RESERVERAD/ T



3. Magnolia strap dress, rouge storlek 3. Använd men i mycket bra skick. Pris: 850:- 

I priserna ingår vanligt frakt med Posten inom Sverige. 

Om du är intresserad av något av plaggen eller undrar mer så skriv en kommentar här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com.  

Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Kan dock inte garantera att plaggen är 100 % djurhårs- och rökdoftfria.
Och med det tackar jag för mig för idag, tänker hålla fredagskväll med kaffe och mörk choklad framför tv´n. 
Men vi ses imorgon igen om ni har tid och lust. God natt & Kram!

7 kommentarer:

  1. Yes vad duktig du är, och de är så fina....slurpiiii.

    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma, du är också duktig på att rensa. Visst är det skönt :o) Kram!

      Radera
  2. Om jag inte vore pank skulle jag slå till på den första:) den är supersnygg

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du vill så kan jag hålla den till dig till du inte är pank längre. Bara att hojta i så fall. Kram!

      Radera
  3. Nu får jag bärga mig men både nummer 1 och 2 skulle passa mig. ;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :o) Du vet var jag finns om du ändrar dig. :o) Kram!

      Radera
  4. Kom på en idé fast sen kom jag på att du nog redan har den. Jag har en blå goos i storlek 2 som inte är jag. Vet att du gillade dem men sen nu använder du ju mer andra typer av plagg. Men iaf var min idé att byta den mot den röda silkdressen. Vad sägs? Kram

    SvaraRadera