Powered By Blogger

tisdag 8 maj 2012

En nykomling som väckte rusig leendelycka

Jag bara måste visa. Vad jag fiskade upp ur brevlådan när jag kom hem för en stund sedan… Och blev sådär leendelyckligt rusig av… En smula kär liksom. 


Firestorm triangular scarf, lite indigo, mjukaste, schysstaste sjalen på länge, som jag fick swappa med finaste Odd Me, tusen tack, bugar och bockar för det! Och jo jag är glad som fan! Jag råkar bara vara född med en surmulen uppsyn… 
Och så var det klurigt värre att försöka få med mig och sjal med mobilen på en armslängds avstånd. Riktigt megaklurigt. Och så är jag lite bra på bortförklaringar också, fast det är en helt annan historia… Så ciao för nu! Ha en bra kväll därute!

9 kommentarer:

  1. Haha du är för rolig :) Ni är jättefina både du och sjalen. Här låg den bara i sjallådan och blev bortvald hela tiden..Kram

    SvaraRadera
  2. Underbar och så du! Tur du inte köpte den där andra då som du hittade när vi lunchade och shoppade lite. ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Perfekt på dig ju! Jag har den andra färgställningen och är minst lika glad som du :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Supersnygga är du och scarfen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Himla fin sjal! Hade jag norpat om inte du hann före:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. En favorit för mig den i svart....får reaspana på din färg!
      Kram Titti

      Radera
  6. TackTack! Invigde idag och har en känsla av att den här lilla saken kommer att få bli luftad ofta. :o) Kram på er!

    SvaraRadera