Powered By Blogger

måndag 21 maj 2012

Snabbvisit hemma blev provning gånger två

Egentligen var jag bara hemma och vände för en vovvenad på lunchen. Men med ett nyanlänt paket i handen var det omöjligt att låta bli en snabbprovning av innehållet i det...


... och ja jag är totalt insnöad på Pleasejeans. Dessa är riktigt superljusa, vilket inte helt framkommer här. Men! Shit vad de är svårplåtade de där brallorna. För de blir ju inte alls desamma på bild som de är i verkligheten... Tycker jag. Fler som märkt det eller har ni kommit på något bra knep, kanske någon viss vinkel eller så där sanningen blir en smula tydligare?
Jag passade även på att testa en annan grej också när jag snabbvisitade boningen, Internetuppkopplingen. Som fortfarande tvärnekar mig åtkomst... :-( Så nu står mitt kvällshopp till att mr Make ska komma hem i hyfsad tid och med sin dator i Internetredo skick... Ja, jag får en jäkla abstinens med allvarlig surmulenhet som följd när jag inte kan hänga på nätet. Så är det bara liksom...
Så! Förhoppningsvis ses vi ikväll... Var rädda om er! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Så läckra!!!! Var hittade du dem????? Jag har äntligen fått hem ett par i rätt size, älskar!Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Genom min privata Pleaselangare... Hon köper direkt från Italien, jag kan kolla om hon har fler av dessa om du vill, bara hojta i så fall.
      Och vad kul att du hittat i rätt size, tjohooo! :o)Kram!

      Radera
  2. micket fina! Själv har jag abstinens för att jag inte kommer in på Tradera..grrrr men fler än jag som har problem tydligen. Kan inte hjälpa dig med vinklar tyvärr, undviker i största möjliga mån att fota mig själv ;) Klem i solen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det fattar jag, det är ju nästan lika mycket abstinens på det som att inte kunna blogga... Och plötsligt slog det mig att jag inte varit in på T på ett tag, dags att ta igen... :o) Kram!

      Radera