Powered By Blogger

måndag 14 maj 2012

Om konsten att brottas med sitt samvete

Ska jag? Eller ska jag inte? Jag har ju tittat på det flera gånger, drömt om det ännu mer... Och det är ju inte dyrt, alls... Men vi pratar ändå slantar som försvinner från Amsterdamkassan... Fast jag förtjänar ju å andra sidan en present, för att... Hmmm...
Jo såklart! För att jag har varit en riktigt duktig besökare på gymet de senaste fyra veckorna. Och så är det ju fint. Så ska jag? Eller ska jag inte? Jag får nog röka upp min cigarett, spana utsikten här lite till och fundera ytterligare ett varv... Kram!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Å andra sidan kanske det finns nåt i Amsterdam som är ännu finare och ännu mer åtråvärt och hur surt vore det inte då att ha för lite pengar?
    Tänker jag =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kom att tänka på det också... fast lite i efterhand om man säger så... ;o) Jaja, får strunta i att titta i butiker i Amsterdam helt enkelt... :o) Kram!

      Radera
    2. Det är ju helt klart en bra taktik =)

      Radera
    3. En billig taktik, i alla fall där och då... :o)

      Radera