Powered By Blogger

tisdag 22 maj 2012

När en liten vit katt förevigar sig själv

Ja jag vet att det låter förljuget, för hur sannolikt är det att en katt sätter sig själv på pränt på en bild...
Men det är helt sant och riktigt och så här gick det till; jag hade lagt kameran i fotoläge på köksbordet i morse. Det för att strax därefter slå till på att föreviga min dagens stass, Smilla sitter på bordet, tittar på mobilen och sätter bestämt tassen på den. Klick! Bara sådär. Snabbt, enkelt och smärtfritt. Och resultatet blev detta:


Inte helt illa för en liten vit katt, på premiärstråket dessutom... eller hur?... Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Den har ju talang :) Vad månde bliva av den kissen?

    SvaraRadera
  2. Duktigt katt... och söt :-)

    SvaraRadera
  3. Nämen vilken liten söting hihi :)

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt! Och klart bättre än när de ska promenera på tangentbord och radera det man håller på med och sånt ju...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hon blir nya fotografen i familjen =)

    SvaraRadera
  6. Duktig katt. Ungefär samma beteende som när jag satte in hunden i bakluckan, råkade lägga bilnyckeln där bak när jag stängde luckan och hunden trampade på låsknappen! Panik.

    SvaraRadera
  7. Men vad gullig hon är. Bilden blev riktig bra:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Haha vad söt hon är - ser lite förvånad ut :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ja absolut bättre än när de raderar på datorn, som Nena skriver och som Muffin är fullfjädrad expert på...
    Kul med Majas hund, man tror inte det händer liksom... :o)
    TackTack & Kram på er allihop!

    SvaraRadera