Powered By Blogger

lördag 5 maj 2012

Snabb provning av långkjolar från Spira

Efter avklarad vovvenad följt av en aningens slöstädning la jag in en avstickare till klädprovarland. De där Spirakjolarna lockade lite för mycket för att jag skulle kunna låta bli. Men! På grund av ganska mycket folk och kö till provrum så blev det bara snabbtestat. Och fulfotograferat. Så ha i skallen att kjolarna inte alls kommer till sin rätt här. Men jag vill ändå visa så ni får en liten glimt av dem nu.  





Inte helt snyggt till skabbiga converse heller kanske… Och! Det vill egentligen även till att de sköljs upp och får hänga till sig så de blir något längre och faller snyggare. Det var många bortförklaringar på en och samma gång… :o) 
Rena fakta är dock att dessa kjolar även finns i brunt, samt i denna färgsättning:


Min personliga favorit är dock den mönstrade i grönt som jag fick provat. Så att den kommer att hamna här någon dag, när kalendern inte är rödmärkt med köpstopp, är nog ett som är säkert… :o) Jag kommer i alla fall att drömma om den under resten av den här månaden… Vad tycker ni om dem? Ja just det, ni kanske vill veta storlek och pris också… 
Jag provade båda i Small och medan de enfärgade har en prislapp på 1499:- så kostar de mönstrade 1599:-. Är det något mer ni undrar så bara hojta. Själv återgår jag till städningen. I alla fall ett tag till… Peace out och Kram på er för nu!

4 kommentarer:

  1. Den gröna var supersnygg och den ser väldigt figursmickrande ut i modellen.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är figursmickrande och jag gillar allt tyg som svänger runt benen. :o) Kram!

      Radera
  2. Hej!
    Den bruna kjolen är den i samma färg som det som hänger bakom, som ser ut som någon tunika på sista bilden, ganska mörkbrun? Den färgen är jag mycket intresserad av i så fall.
    Tacksam för svar!
    Linnea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp det är den bruna färgen, hänger en sådan kjol där bakom också om jag inte ser helt fel. Kram!

      Radera