Powered By Blogger

tisdag 15 maj 2012

Jag, ett provrum och 8 plagg från Spira

Veckans provning blev som sagt Spira. Igen! Dels för att jag gillar deras kläder och dels för att fler av er också gör det, då jag fick önskemål om att testa deras kortare klänningar. Så jag gick till Cirkus i Helsingborg idag för att verkställa det:


Jossi dress, turquoise, storlek M, 1499:-


Jossi dress print, turquoise, storlek S, 1499:-   


Jossi dress print, brun, storlek M, 1499:-


Maja long, white, storlek S, 1499:-



Maja long, earth, storlek S, 1499:-


Tunika/ längre linne som jag inte har namnet på, storlek M, 799:-

Jessi fall/ winter, white, storlek M, 1499:- 

Och så ska jag vara så ”taskig” att jag visar en fantastiskt lovely special-Spira, en provklänning sydd i endast ett exemplar. Detta, som ej längre är till salu i butiken:



Är det något ni undrar så är det bara att hojta i kommentarsfältet. Så kommer jag att försöka svara på allt ni vill veta. Och nej, det är inte lika snyggt med jeans under som med bara ben, men eftersom jag inte hade rakat mina, slarv… så fick det bli så här nu. Vad säger ni; något ni gillar? Någon favorit? Själv är jag riktigt svad för den där gröna färgen. Och sedan är ju vitt aldrig fel heller. Kram för idag!

16 kommentarer:

  1. Allt är ju jättesnyggt men Jossi dress i turkost är nog min favorit! kram o go natt

    SvaraRadera
  2. Super! Gillar mest maya long earth och den första turkosa.
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maya är fin kanske något för ett lingon... själv gillar jag den översta bäst. Kram!

      Radera
  3. Fina! Mina favoriter är de i vitt :-) men, du är fin i allt och... allt klär en skönhet! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vitt är aldrig fel, jag har en viss dragning åt vitt just nu, har kommit på mig själv med att mest spana på vita plagg. Fräscht. Kram!

      Radera
  4. Hej!

    Lite för många volanger för min smak, på mig alltså men jag skulle inte tacka nej till maya long earth.

    Kramar från Eva
    men du är ju bedårande i allt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är vi tvärtom, kul. Tror också att Maya är mer du. Kram!

      Radera
  5. Special-Spiran, bor den måhända i en lägenhet nära dig nu eller?! Och tack själv för blödder:) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmmrrrfff... nu fattar jag inte riktigt... ;o) Vad fan den, som är bra mycket snyggare irl än vad den ser ut här, + en cool 50-talarstass + en båt, kan inte gå fel så, så jag var ju helt enkelt tvungen då... ;o) Kram!

      Radera
  6. Nice dresses! Now I will go and "Google" to learn more about this fine brand that is unknown to me.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. They have a homepage: www.spira.me. I just love the pictures. Maby the want to sell i a webshop in Canada... :o) Kram!

      Radera
  7. Du är attans snygg i varenda en av dom!! Favorit, hmm svårt att välja.. Själv kanske jag skulle ta den enkla vita toppen, fast tur jag har en bit till närmaste butik som säljer dessa! Kan ju tro dessa är uppsydda just för dig!
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! trots att du gör mig en smula generad nu... :o) Ja den tyckte jag mycket om också, enkel och fräsch men ändå inte för trist. Liksom. Kram!

      Radera
  8. Du var superfin i allihop! Själv tycker jag den som inte var till salu som var finast :) Förstår om den hamnade hos dig :)) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! För jag håller ju såklart med. :o) Den blev tyvärr inte alls lika fin på bilderna här som den var irl men hoppas få bättre bilder på mig i den i sommar, för den kommer nog att bli använd en del. :o) Kram!

      Radera