Powered By Blogger

måndag 7 maj 2012

Jaja, då var det helt uppfuckat och kört

"Jo jag har ju visserligen köpstopp… men om jag lägger ett bud nu så blir jag säkert ändå överbjuden, det måste jag ju liksom bli, med det utropspriset”
Sådär resonerade jag för ett par dagar sedan. När jag, mitt i brinnande köpstoppstider la ett bud på Tradera. Fast jag hade fel! Vilket jag upptäckte när jag fick upp mailen nu. Och fram studsade där ett grattis till vinnande bud. På:



Bilderna är norpade från säljaren

Sötaste blusen från Hunky Dory… Jaja, då var det helt uppfuckad och kört… med shopförbud under hela maj… Opps. Liksom. Vilken sinnessvag och skitdålig människa jag är… Fast jag är inte sådär över mig ledsen för det. I alla fall inte än, kan ju ändras när den anländer… Hoppas ni har en bra dag därute. Kram för nu!

8 kommentarer:

  1. det är nu du ska göra som jag gjorde när jag hade klänningsköpstopp. Jag köpte massor med klänningar, men lyckades intala mig att de inte var klänningar utan långa tunikor, underklänningar, långa blusar osv. Så - dags för kreativiteten att flöda helt enkelt. Du har inte köpt den där blusen du har...vunnit den, nästan fått den till skänks, blivit lurad av uteblivna köpare osv.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... du är bara så sjukt rolig! Helt underbar! Räddat den från ett grymt öde som osåld på Tradera blir nog mitt skyll i det här fallet... :o) Kram!

      Radera
  2. Vissa är bara menade för varann <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas att jag och Doryn är det för attans vad fin den är... Kram!

      Radera
  3. Haha..garvar åt Nena,s underbara beskrivning!! Bästa förklaringen jag hört hittills, helt lovely! Passar på o tacka Nena också för din hälsning åt mig inne hos Bina!
    Så Josanne sug in varenda ord som Nena skrev här, den där skulle du ju bara ha! Dessutom nästan till skänks ju, fniss..
    Skulle du vara nyfiken at "höra" vad undertecknad virrpanna gjort/råkat ut för kan du ju gå in o läsa hos Bina. Jag måste vara den knäppaste i hela Mollysfären, haha..men det bjuder jag på. Jag lever trots allt om än i sängen för tillfället!
    Ha en fin dag!
    KRAMAR "virrpannan No.1"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Nena är vår skönaste humortant här i blogglandia tycker ag. :o) Men vad har du nu råkat ut för??? Måset in till Bina och läsa... Orolig... Kram!

      Radera
  4. Om det är till någon tröst är jag precis lika dan. :p Finfin topp! :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart det är tröst, aldrig kul att vara ensam svagis... ;o) Fast jag väljer nog hellre ensam med så bra smak och så snygg i allt att det inte går att motstå... haha... ;o)Kram!

      Radera