Powered By Blogger

tisdag 22 maj 2012

På begäran – här hittar ni linnet

Jag fick lite frågor om linnet jag hade på mig i det föregående inlägget. Detta:


Foto: betterbodies.se 

Burnout tank, white från Better Bodies. Som jag inhandlat i Fitnessbutiken.se, direktlänk har ni HÄR. Andra butiker som kan ha det såväl irl som de med webservice hittar ni HÄR. Det finns även i hot pink och svart. Japp, ett träningslinne men absolut lika användbart i slappare tillstånd. Skitsnyggt till jeans till exempel, om ni frågar mig. 

Det var allt för den här gången, dags att praktika. Ha en bra dag därute. Kram!

2 kommentarer:

  1. Tack snälla! Jag ska bara vara lite jobbig till och ställa en mer fråga. Hur är det i storlek?
    Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle kalla det normalt i storlek, det ska ju inte sitta tajt, utan lite slappigt sådär, men om man vill ha det tajtare kan man nog gå ner en storlek, nog, för det kanske blir lite tajt över bysten då kom jag på... klurigt... Så jag håller mig till att kalla det normalt i size. :o) Kram!

      Radera