Powered By Blogger

måndag 7 maj 2012

På väg till det tredje, med snygg snubbe

Möten. Är något som har blivit en stor del av mitt liv på sistone. Tre stycken inbokade idag, två av dem redan avklarade. Ett rakt av praktikplatsrelaterat, det andra om en eventuell återuppståndelse för min del i frilansland. Kul, lite spännande men vägrar att ta ut några glädjeskutt i förväg så därför kniper jag om det. Tills! Det eventuellt blir något som involveras i mitt liv... Och mer än så får ni därför inte veta i nuläget... :-)Det kommer ni däremot att få om mötet jag är på språng till nu. Fast! Först i efterhand... Kan avslöja att det rör sig om en  snygg snubbe med värsta kollen som är tänkt att smitta av sig lite på mig. Kollen alltså, snygg är jag ju redan... ;-) Som sagt: I tell you senare! Kram, Kärlek & Respekt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Haha, du "låter" som en mycket kär gammal god vän till mig, lääängsedan! Han (ja det var en han..) studerade hårt, absolut en av jordens vänligaste själar. Frågade honom vid något tillfälle, halvt på skoj, halvt på allvar. Nå, hur går det..? Är du bäst i klassen nu då, fniss.. Han svarade mig, - NEJ, MEN JAG ÄR SNYGGAST!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha... fast jag skojade enbart! :o) Kram!

      Radera
  2. Men åhh vad spännande! =)

    SvaraRadera