Powered By Blogger

onsdag 16 maj 2012

När vädergudarna döljer stoppljuseffekten

Rusa fram längs trottoarerna och knäppa bilder samtidigt. Tänkte ju att jag skulle offentliggöra min nya hårfärg för er så här på förmiddagskvisten... Ett projekt som gick så där, som i åt skogen egentligen... Mest för att färgen liksom sjunker in i den regngrå dimman och stoppljuseffekten, som garanterat finns där, blir totalt omintetgjord. Fast kanske att ni ser lite, eller anar, eller kan gissa... Kram för nu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. ..fast man ser ändå att det är RÖTT :) gällande förra inlägget, blev jag nog lite besviken ändå, det enda jag gillade superdupermycket, var Maja Long. "Besviken" på kollektionen då, inte på dig, som gör dessa roliga provningar för oss! Klem och fortsatt fin dag i regnet, fast det verkar klarna upp nu ändå..C U Saturday

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vänta då till du för se det i solen, tjolahopp på rödskalan liksom... :o)
      Jaha, du gillade inte volangklänningarna, nä alla har vi olika smak och bra är det, hade ju varit stentrist annars.
      ja du detdär vädret, svänger varannan minut här... fast blir det fint på lördag så är det ju inte så långt till den där parken, vad den nu heter...
      Ska bli supernajs att äntligen få träffa dig igen, har ju inte gått så bra med våra försök att boka in dejter annars. :o) Kram!

      Radera
  2. Åh jag vill se också. Varför kan jag inte på lördag liksom?

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. För att det är dumt och typiskt att allt har en tendens att hända samtidigt... Attans liksom. Kram!

      Radera
  3. Syns lite i kanterna så man kan ana kulören. Coolt!
    Nästa gång ska jag också ha lite mer rött i barret.
    Hoppas vi ses på lördag; håller på och roddar med det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du hade passat i lika rött tror jag, allt klär ju (oss) häxor... ;o) Hoppas du lyckas styra upp på lördag, du har fått mailet väl? Skickade ut igårkväll. Kram!

      Radera
    2. Ja nåt otyg är vi nog =)
      Har fått mail och svarat.

      Radera
    3. Har sett ditt svar, håller tummarna!!! Kram!

      Radera