Powered By Blogger

fredag 4 maj 2012

Dagens – som ber er säga till om det är jobbigt

Ni kanske redan har vant er vid mina berg-och-dalbaneturer i humörland…  För det är ju sådan jag är. Kan gå från megaglad till avgrundsdepp inom loppet av en mikrosekund. Lite svårare att vända från andra hållet men ibland slår jag till från den fronten också… Ni får hojta om det är jobbigt, för i så fall får jag väl försöka dämpa mig en smula här… :o) Tänker dock inte hålla på att traggla om det mer nu, utan jag övergår till yta och slänger in en bild på min dagens stass istället:


Och efter att jag vovvenadat, lagat mat och donat lite med bilderna så kommer resultatet av dagens provning att landa här. Kram till dess. Ha en kanonbra kväll!

4 kommentarer:

  1. Raftoppen du har på dig ser alldeles för stor ut på dig så jag gissar att det är den du ville swappa i storlek 3? Jag köper den väldigt gärna av dig! (-:
    Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nix, 3:an är numera redan inneboende hos en annan Mollystjej. Detta är min 2:a. Som inte är till salu... Kram!

      Radera
  2. Jättesnygg tycker jag du är i detta. Vad har du för provning på gång? Men så trist att du får tråkiga kommentarer,var det här på bloggen? Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det var inget i bloggen den här gången, en sak irl som jag inte riktigt kan droppa här sorry... Kram!

      Radera