Powered By Blogger

onsdag 30 maj 2012

Dagens - som låtsas, det går sådär


Jag låtsas att det är varmt och soligt och att jag är pigg och alert. Jag försöker intala mig att det inte är så särskilt många arbetstimmar kvar den här veckan och att någon vänlig själ har varit och storstädat boningen. Och putsat alla fönster där framförallt.
Jag försöker slå i mig själv att jag redan har avverkat träningspasset som jag har bokat in mig på idag, att värsta goda finmaten, med slurpig efterrätt, snart står framdukad och att jag är en ytterst positiv och motiverad person. Det går sådär...




- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Ojoj vad jag känner igen mig! Nästan på pricken så jag fattar exakt hur du känner. Lite synd om oss :-)
    Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, absolut lite synd om oss... ;o) Kram!

      Radera
  2. Ja usch! Mina fönster ska vi inte tala om! Det blir nog bra till slut :) Imorgon är en annan dag :)) Och det känns alltid värst när man precis kommit hem från en resa tycker jag, brukar vara väldigt rastlös då.. Kram och hoppas du får en mysig väll ( med efterrätt :D )!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja samma här, rastlös och ganska deppig... Men det går över... kanske när jag får efterrätt :o) blev ingen idag för jag hade inget gott hemma men imorgon kanske. :o) Kram!

      Radera