Powered By Blogger

onsdag 30 maj 2012


Lite geocaching är ju aldrig fel, i alla fall om ni frågar nördmaken så en smula sådant sprängdes in när vi befann oss i krokarna av någon burk. 


Dryckespaus på coffeeshop i väntan på att…


De Poezenboot, katthemsbåten skulle öppna för dagen. Japp, det är precis vad det låter som, ett katthem på en båt. Superfint och fräsch och ett givet ställe att besöka de gånger vi har varit i Amsterdam. För att titta på de fina katterna som bor där i väntan på egna hem och för att bidra med en slant till verksamheten. 





Bara att blunda för att jag helst skulle vilja stoppa dem allihop i resväskan. Och istället traska vidare i staden...





… jorå, tillbaka till marknaden, för den där saken vi var lite sugna på kom mr Make på att vi  bara måste ha…  


... den som hänger här...


... fågelburen. Som blev buren därifrån, här över Damtorget... 


... och till hotellet för nerpackning. Medan vi fortsatte i andra riktningen. Till...

FORTSÄTTNING FÖLJER I INLÄGGET HÄR UNDER. 

6 kommentarer:

  1. Så kul att få vara med på ett hörn av din resa! Superfina bilder du bjuder på!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina kissar och vad många paddor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kissar fattar jag, men paddor? där hänger jag inte riktigt med... Kram!

      Radera
    2. haha paddor - sköldpaddsfärgade katter =)

      Radera
    3. Fan vad korkad jag är... tänkte inte ens på det... Tack för du berättade för jag har klurat en del på det... :o) Kram!

      Radera