Powered By Blogger

lördag 12 maj 2012

Kastar in ett gigantiskt tack på väg till findejt

Tusen massa megaTack för era kommentarer i förra inlägget! Fy attan vad jag blev glad! Jag har en hel massa tankar och känslor om just det där. Kommer att försöka sortera upp dem lite och sedan kasta ut dem här. Men det får bli senare under helgen för nu har jag snart en efterlängtad dejt att ägna mig åt istället. En fin människa ska plockas upp på byhålestationen här. För lite stadsäventyr, fast i lugn form, så som en lunch med babbel och kanske lite butiksspan är. Någon form av rapport utlovas... Var rädda om er själva & varandra. Kärlek & Respekt!


8 kommentarer:

  1. Ha det så kul :D Kramar till er båda :)

    SvaraRadera
  2. Hej, ha så kul idag, och angående förra inlägget så kan jag bara säga att du inte alls är stroppig på något sätt!! Du är en av de fina bloggerskor som jag skulle vilja träffa i verkligheten, kramar

    SvaraRadera
  3. Självklart ska du vara stolt över dig själv :) Ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du o Lingon får en bra dag trots blåsten!
      Kram Titti

      Radera
  4. Har läst din blogg ett tag men inte visat mig i kommentarsfältet. Men nu känner jag att det var dags att göra mig hörd. Jag blir nämligen så förbannad på dessa missunnsamma människor som inte kan glädja sig åt andras framgång.
    Jag känner dig inte personligen men du verkar vara en väldigt trevlig och ödmjuk människa. Du ska vara stålt över dig själv och vad du har åstadkommit. Och du har blivit supersnygg!!!
    Att vi inte en gång för alla kan se till att förpassa Jante ur det här landet!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni har en rolig dag och angående det förra inlägget så är det bara ren avundsjuka. Du har all rätt i världen att känna dej stolt över din otroliga viktminskning och att få må bra. Hälsan är viktig! You go girl! Du är en inspiration. Kram :)

    SvaraRadera
  6. Tusen tusen Tack! Ni är bäst! Massa Kram!

    SvaraRadera