Powered By Blogger

tisdag 29 maj 2012

Dagens – som överlevde, saknar & är förutsägbarast

Jag överlevde. Jag fixade, otroligt nog, den här dagen, trots megatröttheten från mörkaste underjorden. Jag var till och med hyfsat pigg under ett par minuterar lite då och då… :o) Klarade intervjuande, lite skrivande och lunchande med sällskap. Inte illa om jag får säga det själv... ;o) Dagens stass blev dock inte lika bra, mest ett snabbpåkastat hopmeck av det som fanns allra mest lättillgängligt:



För övrigt så har jag en smula Amsterdamsaknad, tycker att de där fyra dagarna innehöll alldeles för snålfjuttigt med timmar. Elakt. Ska kasta mig lite tillbaka dit genom att försöka röjja upp i min bildskörd här under kvällen. Och få till ett första inlägg hade jag tänkt. Det blev visst en del plåtat i alla fall… 

Fast först vankas det vovvenad och matlagning, helt i vanlig ordning i mitt liv vid den här tiden på dygnet. Snacka om att vara förutsägbarast… Peace out för nu!

11 kommentarer:

  1. Hur är den där jackan i storlek? Har span på en på Tradera men är osäker på storlek så tacksam om du kan hjälpa mig.
    Cecilia

    SvaraRadera
  2. Alltså INTE jeansjackan utan den där andra blå.
    Cecilia igen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att den är normal i storlek. Min rosa, som har lite annat mönster på sig är dock en smula större än den här blå men inget som stör. Hoppas det var ett bra svar för jackan är kanon, tunn och därför perfekt nu. Kram!

      Radera
  3. Strongt gjort att fixa dagen utan att rasa ihop :) Jag känner mig skittråkig just nu eftersom jag kör "ta något som inte är inplastat" Längtar efter att kunna härja fritt i garderoben ju!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är nästan lite stolt, efter bara 2 timmars sömn, och nu går jag på någonslags övertrötthetsläge... :o) Ja hoppas verkligen du blir kvitt din plast snart! Kram!

      Radera
  4. Välkommen hem! En viss "baksmälla" uppstår allt som oftast när man kommit hem efter resa! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den där vardagen är inte så kul som man vill tro... :o) Kram!

      Radera
  5. Säger också välkommen hem! Låter som en jättemysig resa, blir sugen på att åka dit.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TackTack! Och får du chansen så gör det, det är en cool stad. Kram!

      Radera
  6. Det är ju alltid för lite tid på semestern
    Så vilken tur att nästa Kap Verdebesök blir riktigt långt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja förhoppningsvis blir det så, vågar inte riktigt hoppas på det bara... Den evige skeptikern... :o) Kram!

      Radera