Powered By Blogger

söndag 6 maj 2012

Dags igen – för några Mollysar till salu

Det blev inte så många Mollysar nu, måste först prova och känna in med några. Men det lär troligast komma fler sen. Fast dessa är till salu den här svängen:


1. Silk sleeveless dress, grey i storlek 3. Nypris 1599:- Mitt pris: 820:- = SÅLD/ E


2. Silk sleeveless dress, vintage rouge i storlek 3. Nypris 1599:- Mitt pris: 820:- = RESERVERAD/ C


3. Patchwork wrap tunic, apricot i storlek 3. Nypris 3199:- Mitt pris 1550:-

4. Spinner silk s/s dress, almost black i storlek 2. Pris 850:- = SÅLD/ M


I priserna ingår vanligt frakt med Posten inom Sverige. 
Om du är intresserad av något av plaggen eller undrar mer så maila mig på oddjosanne@gmail.com.  

Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Kan dock inte garantera att plaggen är 100 % djurhårs- och rökdoftfria.

Och med det tackar jag för mig för idag och för den här veckan. Men vi ses imorgon igen om ni har tid och lust. Visa respekt för varandra. God natt & Kram!

7 kommentarer:

  1. Undrar om den där aprikos/rosa äldre wrapen är till salu du hade på dig härom veckan?
    Kram V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är den, 750:- inklusive frakt. Storlek 2. Kram!

      Radera
  2. Hejsan!
    Är det vintage rouge eller grey som är reserverad på silk sleeveless? Bilderna o texten har hamnat tokigt! :-)
    Tack o hej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vad jag har knasat till det, det har jag inte ens sätt, får fixas, så Tack!
      Det är grey som är reserverad, eller såld är den nu. Vintage rouge har jag fortfarande kvar. Kram!

      Radera
    2. Om C hoppar av reservationen på vintage rouge är jag intresserad!!
      /Titti

      Radera
    3. C har betalt och jag har skickat den till henne. Tyvärr för dig men jag håller tummarna att du hittar den någon annanstans. Kram!

      Radera