Powered By Blogger

torsdag 10 maj 2012

En liten rapport från Muffin Rubin – del 15

Hon fyllde ett år i måndags. Firades med god mat och fjäskköpt kattgodis. Fast inget inlägg här… :o( Det tillsammans med att det var ett bra tag sedan Muffin Rubin fick stoltsera i Mollylandia så kommer här en liten bildsejour från damen som helst bänkar sig i en korgstol och bara slappar. Och helst ensam, utan systrar som tar en massa plats i hennes revir och dessutom trängs och stökar:









Och med det tackar jag och Muffin för oss för denna kväll. Ses imorgon. Kram!

10 kommentarer:

  1. Måste berätta att jag snart får hem en liten röd kattunge, en pojke och det är ditt "fel" för jag tycker att din Muffin är den finaste katt jag sett. Så det var på grund av henne, och då även dig som det blev just en röd katt för oss.
    Kram från Ellinor - trogen läsare som inte skriver här så ofta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Jag har haft en röd katt innan också och det är något lite visst med de där röda, lite mer egensinniga tycker jag. På gott och på ont... men absolut mest på gott! ;o) Lycka till med er pojke! :o) Kram!

      Radera
  2. Skrattar högt, mycket oväntat.. Muffin katt är så bedårande söt!! Jo, tack vi har ju en lite Elvira-katt som gör exakt samma sak! Dvs bestämmer över våra "hundflickor", gör som hon vill med sin jättesvans o bara finns där..
    Kan man älska ett litet"kattskrälle" mer..tror inte det!
    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag drömde om dig och Elvira katt härom natten, en helt snurrig dröm men ni var så söta båda två. :o) Kram!

      Radera
  3. Vad söt hon är och klart hon ska firas med godis på sin stora dag :) Vi försöker också fira våra små kissar med lite godis eller nån ny leksak när de fyller

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju klart att de ska firas, annars blir de ju ledsna... ;o) Kram!

      Radera
  4. Åh så fin hon är och så gosig hon verkar :) Kram och grattis! Grizzly hälsar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir hon glad för, hon har ju ett extra gott öga just till snygg-Grizzly... ;o) Kram!

      Radera
  5. Grattis Muffin!
    Tänk att det gått ett år redan; otroligt.
    Jättetjusig är hon och just nu är det ju hon med mamma och syskon på vår almanacka =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har gått supersnabbt! Ja just det kalendern... pinsamt men jag har slarvat bort min... Kram!

      Radera