Powered By Blogger

lördag 5 maj 2012

Oviktigt inlägg: två mjukisbilder och en smula svammel

Rensar bilder i mobilen just nu och hittar dessa mjukisar jag råkade plåta igår:



Ganska gulligt med chokladbollar i garn, hur fula de än må vara. Och nallar med sorgsenögon är jag ganska svag för. Därav dessa bildknäpp. Totalt menlösa egentligen, precis som det här inlägget. Eftersom jag i själva verket inte har ett dugg att säga. Är mest bara lite bubblig i kroppen av svammel och då jag inte har någon irl att babbla till just nu så får det bli er…
Lördagsmorgon och en helt orörd och kravfri helg ligger framför mig. Känns ganska najs. Funderar lite på vad jag ska hitta på. Kanske ta tag i att plåta en massa jag har att sälja, kanske gå till Cirkus och prova de där Spira-kjolarna… Både och lär jag också hinna… Kanske bara ta en heldag med skurborsten i högsta hugg. Eller ett slappdygn i sängen med dator, tv och en massa finchoklad. Styra upp lite med fikadejten i Malmö om två veckor, det hade förmodligen varit lite på tiden. Hmmm…
Risken är att jag tänker slut på dagens alla timmar så inget blir gjort… Vi får se… Och ni lär ju märka vad som dimper in här under dagen. Vad ska ni hitta på idag? Ha en megafantastico lördag vad ni än har för planer. Peace out & Kram för nu!

10 kommentarer:

  1. Men hallå där- kl 07.42 kan man helt fritt ringa och bubbla med mig.
    Här vaknade lilla barnet 05.58 =)
    För att inte tala om vissa katter som for rundor i sovrummet 04.42... morr.

    Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte inte på det... men absolut bra att veta nästa gång jag vaknar innan klockan 5 och är pratsjuk... ;o) Kram!

      Radera
  2. Just nu har den här tröttmössan mest lust att ta en slapparedag. Sitter med min första kopp kaffe och är lite sömnmosig fortfarande.
    Kram på dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Slappardag låter ju inte fel... tänker nog ta mig en sådan idag, söndag också. Duktig kan man vara i veckorna... på sin höjd :o) Kram!

      Radera
  3. Funderade först på om mannen din var bortrest men sen insåg jag att han har väl precis lagt sig;)
    Det blir lugnt framåt eftermiddagen, sen vaknas det 70-årskalas:) Kram och ha en bra dag vad du än hittar på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... det är tatueringsmässa i Köpenhamn den här helgen. :o) Kram!

      Radera
  4. Vad du än hittar på idag så njut av det och ha en skön dag!
    Här blir det lite trädgårdsröj tror jag och kanske, kanske en sväng till Freeport :-)
    Peace & Love

    SvaraRadera
    Svar
    1. Freeport hur länge sedan som helst jag var där... hade inte varit fel med ett återbesök snart. Hoppas du hittar nåt fint om du åker dit. Kram!

      Radera
  5. Hoppas du hittar ett bar sätt att fånga dagen på. Superfin provning härunder och jag förstår att du blev kär i den där blusen :) Jag är kär i min Raf så den åker på i dag :D I övrigt hoppas jag den slutar bättre än den börjat för min del. Så någon form av frisk luft, förmodligen i moppeform blir den idag. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du tycker om den. :o) Hoppas din dag slutade bättre och att den här, söndag, blir ännu bättre från start också. Kram!

      Radera